Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

UCI wedtrijden?

  • Wouter

    Ik zag dat ook “lagere” categorieën een UCI-code hebben. Zo is 1.6 een wedstrijd voor amateurs, 1.7 voor neo's en 1.8 een voor junioren. Nu vroeg ik me af wat een wedstrijd moet doen om nu zo'n code te krijgen? Want ik zag dat sommige wedstrijden wel bijv. een 1.8 code krijgen en de omloop van borsele en de Maasvallei die dus niet krijgen. Wat is dus het verschil tussen bijv. Ledegem-Kemmel-Ledegem en de Maasvallei?

    Kun je ook UCI punten halen in bijv. de 1.6 categorie?

  • jens

    Hoi

    Je kunt Ledegem Kemmel Ledegem niet verglijken met heuveland Ledgegem is een veel zwaardere wedstrijd en meer waardering als heuveland dit zijn oplopen

    Daarom dit verschil

  • jens

    Hoi

    Je kunt Ledegem Kemmel Ledegem niet verglijken met heuveland Ledgegem is een veel zwaardere wedstrijd en meer waardering als heuveland dit zijn oplopen

    Daarom dit verschil

  • rikkie

    Nee da's ge @!#$ bij UCI wedstrijden mogen onbeperkt buitenlandse ploegen meedoen bij nationale wedstrijden zoals de maasvallei maar 3 geloof ik