Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Maasvallei Junioren

  • Jim

    Wie kan mij vertellen wie er heeft gewonnen en het liefst ook hoe?

    Bedankt

  • L'Higer

    1999: Hutten in sprint met Bijnen (nou ja sprint)

    2000: Hummel solo

    2001: DiMaros solo

    2002: Rabo solo?

  • btw

    Sebastiaan Langeveld, solo

  • paola

    1.sebastiaan langeveld2 demaar meen ik, 3 harms of stamsnijder

  • Dario

    Werkelijk ongelooflijk wat die Langeveld allemaal presteerd voor een eerste jaars junior. Eerst een zwaar crosseizoen met een zeer goed W.K. en met een overwinning in Hoogerheide waar hij de complete wereldtop verslaat inclusief Kevin Pauwels en die Pool. Daarna 2 weekjes rust en hij stond er weer bij omloop van de Veluwe, N.W.Overijssel, Borsele, alle dagen in Heuvelland met een goede tijdrit, alle dagen in Axel met een super tijdrit op een gewone fiets waar hij 4e word en zelfs 2 sec sneller is dan Vastaranta op een supersonische tijdritfiets, tussendoor in Hardinxveld Giesendam waar hij de laatste 15 ronde misschien wel 20 X demareerden dat ging in 1 ruk door, en dan nu winnen in de Maasvallei met een kopgroep van 5 Rabo's ( v.Kessel, Stamsnijder, Harms, d.Maar en Meerkerk) v.Leijen en Langeveld himself.

    Langeveld is op dit moment gewoon de beste junior na Thomas Dekker. Ik weet zeker wanneer Langeveld in Axel een tijdritfiets met een dicht achterwiel tot zijn beschikking had gehad had hij de tijd van Dekker zeer dicht benaderd!!!

    Werkelijk ongelooflijk sterk wat die jongen presteerd, klasse, super in één woord.;)

    Ciao Dario,

    Forza Sebastiaan, illo uno coureuro completo

  • WdG

    als er iemand was die het verdiende hier te winnen was het wel sebas. altijd in de aanval, waardoor hij vaak net naast de overwinning grijpt, maar als het goed gaat, is het ook meteen in een mooie koers. gefeliciteerd!

  • thijs

    ja echt mooi!!!

  • Richard

    Gefeliciteerd Sebastiaan, klasse jongen op naar Zwitserland!

  • RoBo

    Heey Sebas echt toppie man!!

  • hanst

    GROTE KLASSE SEBASTIAAN HET MOEST ER EEN KEER VAN KOMEN EN NU IS HET ZOVER DIK EN DIK VERDIEND NA DE AFGELOPEN WEKEN MET DE ABSOLUTE WERELDTOP TE HEBBEN MEEGEDRAAID.

    GEFELICITEERD HANST