Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vragen aan Huub

  • Beppe

    Vraagen aan Huub,

    Hoe is de eindstand geworden?

    Zat er een ploegentijdrit in?

    Hoeveel dagen koers was het en op wat voor parcours?

    Hoe is het nu met jou en wanneer kun je weer koersen?

  • Beppe

    Uiteraard beterschap toegewenst en hopelijk valt het allemaal nog mee.

    Succes Beppe

  • Ab

    Als of alleen Huub van de gereden junioren op dit forum komt.

  • Beppe

    Uiteraard mogen ook de andere junioren of coache's hier op antwoorden.

  • hans

    Murk werd heeeeeeel knap 4e en speelden met de concurentie op de klimmen , ik denk dat Niki terpstra nog net eerste 20 rijd en dat leezer eerste 40 en ik eerste 50.

    Er was jammer genoeg geen ploegentijdrit maar wel een individuele van 15km.

    Voor Huub kan ik niet antwoorden maar het zag er noiet best uit , ik hoop voor hem dat ie weer snel hersteld.

  • Pollo

    Hans, wat zei je nou: ik bij de eerste 50? Maak er maar eerste 70 van nl. 70e op 4,33

    Leezer 46e op 3,17

    Terpstra 25e op 2,28

    Murk 4e op 0,52

    Duyn helaas niet gefinisht.

    Ik wil er wel bij aantekenen dat er niet zo een sterk deelnemersveld aan het vertrek stond, dit kwam omdat de meeste beste ploegen voor Lorraine hadden gekozen ook een wereldbekerwedtsrijd op het zelfde moment.

    Pollo schreef het.

  • nerd

    zozo grote woorden hoor pollo

    wat ben jij een stoere gast man

    jij ben zeker een vet goede renner man.

    tenmiste als je het lef hebt om zo,n een grote bek te hebben moet dat wel.

    goh pollo wat zou je lekker hebben gevoeld dat je deze reactie op dit forum zette

  • Richard

    Nerdje toch wat maak je je druk. Die Pollo heeft toch gewoon gelijk man, alle uitslagen staan op www.romers.nl en dan zie ook dat oa de belgen niet hun sterkste renners hebben gestuurd. Die zaten net als Rabo, de Denen, Vastaranta en noem ze maar op in Tour du Lorraine, dat op t' zelfde moment werd vereden.

    En trouwens wat maakt het uit 47e of 70e?

    En Beppe heeft toch recht op antwoorden die overeenkomen met de feiten, of niet?

  • Richard

    Nerdje toch wat maak je je druk. Die Pollo heeft toch gewoon gelijk man, alle uitslagen staan op www.romers.nl en dan zie ook dat oa de belgen niet hun sterkste renners hebben gestuurd. Die zaten net als Rabo, de Denen, Vastaranta en noem ze maar op in Tour du Lorraine, dat op t' zelfde moment werd vereden.

    En trouwens wat maakt het uit 47e of 70e?

    En Beppe heeft toch recht op antwoorden die overeenkomen met de feiten, of niet?

  • Richard

    Nerdje toch wat maak je je druk. Die Pollo heeft toch gewoon gelijk man, alle uitslagen staan op www.romers.nl en dan zie ook dat oa de belgen niet hun sterkste renners hebben gestuurd. Die zaten net als Rabo, de Denen, Vastaranta en noem ze maar op in Tour du Lorraine, dat op t' zelfde moment werd vereden.

    En trouwens wat maakt het uit 47e of 70e?

    En Beppe heeft toch recht op antwoorden die overeenkomen met de feiten, of niet?