Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aitor Gonzalez Jimenez (Spa-Kel)

  • vince

    wat denken jullie van deze renner?

    Behalve 1 zwakke dag in de 17e etappe van de Giro (waar ie op 10min gereden werd) was hij heel sterk. Hij eindigde op iets van 6 minuten. En reed 2 hele sterke tijdritten.

    Is dit geen kandidaat om Armstrong partij te geven in de TdF?

  • Bou

    Ligt er een beetje aan wat-ie precies aan het uitspoken was in rit 17, dat-ie op 10 minuten gereden werd. Was dat niet 1 van die 2 heel zware ritten?

    Ik denk dat-ie voor de etappes gaat in de tour (maar dat ging Savoldelli ook)

  • Christian

    pffffffffffffff

  • dr bob

    Hij kan in ieder geval erg goed z'n koersjes uitkiezen om te pieken.

    zie http://www.surf4me.com/ploegleider/ploegleider.cgi?toonrenner voor z'n grafiekje van dit jaar!

    Maar ik denk dat de Tour dit jaar onder Amerikanen wordt verdeeld: Julich, Livingston, Hamilton, Leipheimer, Armstrong: stuk voor klasbakken die ook nog een beetje kunnen klimmen en tijdrijden (okee, van Julich weet je het maar nooit) en van wie het hele jaar verder niks horen

  • Kobe

    Grapjas, om een seriueze bedreiging voor Lance te vormen dan zou je minsten 10 minuten op El Falco moeten kunnen pakken in de Giro.

  • Tom

    die 10 klopt …

  • Flippo

    Was dit ook niet de kelme-renner die in de etappe van dekker vorig jaar ook meer dan 30 minuten pakte?

    Zo ja, dan stelde hij vorig jaar als ronderenner niet veel voor, anders had hij wel geprobeerd dat half uur voorsprong te verdedigen.

  • maarten

    Flippo,

    Gonzalez kwam inderdaad samen met Dekker binnen. Maar hij had daarvoor al veel tijd verloren en stond in de stand door de ontsnapping slecht een fractie voor Armstrong.

    Etappe 8

    1Dekker

    2 Gonzalez (die enorm sterk reed en zelfs in een 2 tegen 1 situatie maar net van de zege werd gehouden.)

    stand na deze etappe

    1 O'Grady

    10 Gonzalez op 31'56

    24 Armstrong 35'19

    3min is niet veel(en zeker geen half uur) dus die voorsprong heeft hij niet kunnen houden. Voor een klassement te rijden moet je je trouwens specifiek voorbereiden. Het is niet zo van ik sta goed nu word ik even klassementsrenner, zo werkt het jammer genoeg niet.

    Voor je een renner afmaakt best even de feiten nakijken.

    m.v.g.

    Maarten

  • Tom

    won vorig jaar wel in Murcia de tijdrit en het eindklassement

  • siegfried

    Had Aitor dan ook niet opgegeven in de Tour ?