Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan van Hummel verrassen ?

  • Boris de Löwikfan

    Die had zelfs groen in Parijs als ik me niet vergis..

    Groet

  • de tuinman

    Dat hadden weinig mensen gedacht inderdaad, maar ook voor die tour was Hunter toch al een veel betere renner dan Van Hummel nu is.

  • Sjors

    Ik ben benieuwd naar Van Hummel. 2x top 8 ga ik voor. Hij komt ook zeker in mijn team.

  • Rudy Tek

    Ook als hij niet mag starten Sjors?

    In principe moet iedereen natuurlijk afgerekend worden op hetgeen hij goed in is. Van Hummel kan goed sprinten en daarin presteert hij gewoon uitstekend dit jaar. Ik vraag me echter af hoeveel hij in de Tour aan sprinten gaat toekomen.

    Van Hummel is de man die vorig jaar in een interview verklaarde dat hij het klimmen niet meer trainde omdat dat toch niets voor hem was. Chapeau daarvoor natuurlijk en het werpt zijn vruchten af, maar of je dan naar de Tour moet gaan vraag ik me af. Vlakke ritten in de Tour zijn vaak een stuk minder vlak dan in bv de ronde van Nederland.

  • King

    Het is blijkbaar ‘in’ om alles wat met Skil te maken heeft af te branden. Het zij zo…

    Maar even on-topic:

    Als je ziet hoe eenvoudig hij jongens als Chavanel (die in de Tour toch echt wel al regelmatig top 10 heeft gereden…) en Roelandts klopt in Duinkerken moet hij mijn inziens gewoon mee naar de Tour.

    Misschien mist hij zoals Jasper zegt (nog) wat inhoud, maar dat werd over ene Jeroen B. een decenia terug ook gezegd meen ik mij te herinneren.

  • Frederik Theobalt

    Waarom mist Van Hummel nou inhoud? Omdat ie de weg naar Hotel de Ville niet kan vragen? Miste renners met weinig inhoud zijn vaak juist de slimmere renners. Daarnaast zie ik weinig andere Nederlanders bij Skil die het meer verdienen of meer te zoeken hebben in de Tour.

  • PietvZ

    “een decenia”???

  • AVG

    won hunter laatst in trentino niet een of andere halve bergrit in een sprintje tegen garzelli en di luca. In ieder geval een sprinter met een inhoud waar van hummel nog niet aan kan tippen.

  • Rudy Tek

    Goede vergelijking inderdaad:

    http://www.cyclebase.nl/?lang=nl&news=nl&pc=normal&page=renner&id=7653

    http://www.cyclebase.nl/?lang=nl&news=nl&pc=normal&page=renner&id=16884

  • King

    Zit je nou echt alle postings door te lezen om te kunnen reageren als er een ‘ennetje’ te weinig staat?