Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Danilo Di Luca komt met roze armbandjes

  • Dennis

    Danilo Di Luca komt met roze armbandjes

    08 mei 2009

    In navolging van Lance Armstrong heeft de Italiaan Danilo Di Luca roze armbandjes geïntroduceerd. De opbrengsten van de bandjes moeten ten goede komen aan de slachtoffers van de aardbevingen in Italië.

    Op de bandjes staat de tekst “Abruzziamo” wat staat voor “Ik hou van de Abruzzen”. Di Luca woont zelf in de Abruzzen, een streek die zwaar getroffen is door de aardbevingen.

    Wielerland

  • Boris de Löwikfan

    Mooi gebaar maar ik kan er niet zo goed tegen…

    Groet

  • Sjors

    Armstrong had er gister ook al eentje om bij die persconferentie.

  • Rick

    Je bedoelt dat iedereen dan weer zo'n bandje moet hebben om erbij te horen…?

    Kan zelf ook niet zo goed tegen zulk populistisch gedrag, al is het gebaar wèl sympathiek.

  • Sjors

    Misschien is het echt puur om die mensen te helpen, heb je daar wel eens aan gedacht?

  • Rick

    Natuurlijk wel, maar er zijn toch tig andere opties c.q. acties waarmee dat kan!?

  • giant

    na-apert

  • gerd

    Dit zal wel erg zuur klinken, maar bij een figuur als Di Luca komt dat (volgens mij althans) minder echt over…

    De man heeft het bij geweldig verknoiet door zijn reactie in de ploegentijdrit op Sardinië waar een ploegmaat (zijn naam ontsnapt me, maar dat komen we binnen de vijf reacties wel te weten) als eerste over de streep kwam en dus het roze greep. Dat was niet naar de zin van meneer Di Luca en de renner in kwestie kreeg een bolwassing en kon ook zijn biezen pakken (rijdt nu bij Katyusha denk ik).

    Bij iemand als Di Luca denk ik dan aan een gemaakte PR-actie.

  • vriend van henk

    Dat was gasparotto, die rijdt nu voor Lampre, dat die een overigens schitterende scheldkanonade kreeg was logisch, Di Luca was de kopman! en toevallig is Gasparotto één van de meest arrogante coureurs in het peloton. En of het gemeend is van Di Luca kan je nooit weten, maar ik vind het een mooi gebaar of het nou gejat of voor hem bedacht is of niet!

  • Sjors

    Dit heeft het meeste publiciteit, en zo haal je het meeste geld op.