Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Damiano Cunego

  • Sub Culture

    Vast zo'n oude zak die er een ‘ik ben grijs, kaal en heb een buik, maar ik voel me nog altijd 23’ levensmotto op nahoud :-(

  • gerd

    Hé, Sub ken jij mij ??? Je beschrijft mij perfect, behalve dan dat “23” moet vervangen worden door “14”…

  • Sub Culture

    je voelt je 14 dus fysiek contact met 14 moet kunnen?

    wat leven we toch in een mooi land.

  • De Kaasploeg

    Hij lijkt Tom Boonen wel, of niet Sub?

    Enfin, Cunego.

    Ik sluit mij 100% aan bij DSL. Na de klierkoorts (?? ik dacht pfeiffer, of is dat hetzelfde?) heeft hij nooit meer zo gefladderd als 2004.

  • gerd

    Jij bent toch wel een relnicht van jewelste sub…dat fysiek contact met die 14-jarigen hoeft echt niet…ik heb een 10 jaar jongere vrouw en heb dus geanticipeerd op de midlife crisis…

  • Lucas

    :D

  • Lucas

    Een grotere relnicht bestaat er niet, Gerd.

    Bijna altijd balancerend op het randje. Regelmatig blijk gevend van koersinzicht, maar net zo vaak provocerend, waarbij hij soms zelfs zwaar over de schreef gaat.

    Zoals wat mij betreft in casu. Hij heeft al eerder met zijn reacties gelinkt aan sexuele zaken met jonge meisjes. Absoluut niet ‘my cup of tea’..

  • JW

    Groot verschil met een paar voorgaande jaren is dat Cunego nu weer deze Giro als absoluut hoofddoel heeft gekozen.

    Ja, ik verwacht dat hij weer ouderwets gaat vlammen. Denk ook dat veel mensen hem - op grond van vorig jaar - onderschatten.

  • KRS

    Toronto Maple Leafs schreef:

    >

    > Als er nu eens iemand zo zijn die Damiano aan zijn verstand

    > kan brengen dat hij niet (meer) de renner is die een grote

    > ronde kan winnen dan zou hij zich volledig kunnen gaan

    > concentreren op de klassiekers, die hij daarentegen bijna

    > allemaal kan winnen.

    Hij rijdt toch al gewoon elk jaar in de klassiekers (Waalse Pijl, LBL, Lombardije) mee voor de winst. Wat wil je dan? Dat hij helemaal geen grote rondes meer gaat rijden? Zou zonde zijn.

  • poll maker

    Je kan het zoals Di Luca aanpakken door nog even een flinke spuit te pakken en dan vanaf Luik t/m de slottijdrit super zijn. :)