Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

(Late)bezorging Wielerrevue in Belgie

  • Hans Maessen

    Ik woon sinds een half jaar in Belgie. Het valt me op ik als abonnee de Wielerrevue

    zo laat krijg. Soms pas op donderdag maar op zijn vroegst op maandag/dinsdag. Hebben andere Belgische abonnees ook deze ervaring.? Is wel erg jammer als je een special gericht op de giro krijgt en deze pas ruim na de start ontvangt.

  • Danny

    Ik kreeg hem vandaag binnen.

  • apenzoon

    Tja, dat is je straf he. Had je maar niet België moeten gaan wonen. :)

  • Sub Culture

    Ik zie Kontich & Reet vlakbij … al een ‘ja dat heb je er van als je in zo’n onontwikkeld land woont waar ze de post met paard en kar nog komen leveren' uit zijn vingertoppen toveren met een grijns op zijn gezicht.

    Waarbij ik dan tot de ietwat ongeruste vaststelling komt dat ik die goeie jongen hier al een tijdje niet meer ‘bezig’ zag. Zijn minderwaardigheidscomplex gaan behandelen of gewoon een droge ban aan zijn broek?

    Anyway ik mis je kanjer.

  • Colnago

    In Belgie doet de post er toch altijd erg lang over?

  • Vakblad

    heb ook vernomen dat de brandweer ook nog steeds op een laddervarken door de dorpen scheuren. zeker als ergens de koffie aanbrand.