Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Junioren Klein Zwitserland Amersfoort 17-05 afgelast

  • just me

    Gelet op het aantal inschrijvingen tot nu toe, alsmede de sponsorbijdragen voor de Ronde van Klein Zwitserland, zijn wij helaas genoodzaakt de wedstrijd voor Junioren te annuleren.

    Het spijt ons zeer zeker voor lokale renners van bijvoorbeeld Eemland en AXA Veenendaal die zich op dit evenement hadden verheugd.

    Hopenlijk kunnen jullie je nog inschrijven voor Nijverdal op 16-5 of Lieshout of Stampersgat op 17-5 a.s.

  • Charly

    er komen op de wedstrijddag normalerwijs veel bijschrijvers . een beetje gemakkelijk om dit als reden op te geven.

  • Adri van Dam

    @charly, er zijn die dag al een aantal wedstrijden dus veel bijschrijvers kan je niet verwachten. Daarnast vallen de sponsorinkomsten tegen en een beetje junioren wedstrijd kost ook zomaar 7 a 800 euro. Ik weet niet hoeveel aanmedlingen er waren maar voor de organisatie iig genoeg redenen om het 1 week van tevoren af te lasten zodat de renners zich nog op tijd in kunnen schrijven voor een ander criterium en ze zo geen bijschrijfgeld hoeven te betalen.

  • amateur-a

    Laat de junioren gewoon meestarten bij ons bij de Amateur A, de meeste moeten toch de keuze maken of ze volgend jaar bij de Amateur of Neo's gaan rijden.

    En zelf denk ik dat de koers alleen maar mooier word met een stelletje jonge honden er tussen. Ik heb er geen probleem in iedergeval mee als ze er gewoon bij gaan staan. Probleem opgelost

  • jv

    Ik vind het bovenstaande voorstel nu eens getuigen van iemand die nadenkt.

    Kan er niet op zeer korte termijn een reactie van de organiserende vereniging hier komen?

    Dan is er ook nog wel geld om een extra premiesprint te doen en mij part nog iets voor de beste junior, of amateur A.

  • jv

    Ik vind het bovenstaande voorstel nu eens getuigen van iemand die nadenkt.

    Kan er niet op zeer korte termijn een reactie van de organiserende vereniging hier komen?

    Dan is er ook nog wel geld om een extra premiesprint te doen en mij part nog iets voor de beste junior, of amateur A.

  • Thierry le Brun

    en als er bij de A's al 100 man op papier staan?