Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Giro D'Italia (HIS) Etappe 1

  • Art

    Astana: 22'03"

    Eindstand:

    1 - Columbia 21'50"

    2 - Garmin 21'56"

    3 - Astana 22'03"

    4 - LPR 22'12"

    5 - ISD 22'17"

    6 - Katusha 22'25"

    7 - Rabobank 22'28"

    8 - Liquigas 22'30"

    9 - Lampre 22'32"

    10 - Milram 22'39"

    11 - Cervelo 22'39"

    12 - Barloworld 22'44"

    13 - Saxo Bank 22'45"

    14 - Caisse d'Epargne 22'48"

    15 - Bouygues Telecom 22'51"

    16 - Diquigiovanni 22'56"

    17 - Quick Step 23'04"

    18 - Xacobeo 23'09"

    19 - Acqua & Sapone 23'11"

    20 - Silence-Lotto 23'12"

    21 - AG2R 23'25"

    22 - Fuji-Servetto 23'27"

  • JW

    Rabo kan dik tevreden zijn. Met deze ploeg zo weinig verliezen is een prima resultaat !

  • JW

    Belooft morgen een mooie sprint tussen Cavendish en Farrar om de rose trui !

  • Cyclad

    Mooie zege van Team Columbia, al had ik het Garmin ook gegund. Eerlijk gezegd had ik Astana de beste kansen gegeven, maar kennelijk is de ploeg net niet evenwichtig genoeg. Dat is Team Columbia wel, zij finishen ook met 9 renners vandaag. Garmin deed het anders, zij rookten onderweg de 4 minderen op en finishten met hun 5 sterkste mannen.

    De tijdrit van Rabobank viel me alleszins mee, de 7e plaats is prima. Vooral Ten Dam zag er weer zeer sterk uit.

    Tegenvallend: vooral Saxobank en in iets mindere mate toch ook Silence-Lotto.

    Mooie ploegentijdrit overigens!

  • Blueprint

    Columbia was duidelijk de sterkste, verdiende winnaar met negen man. Rabobank heeft het goed gedaan, Menchov mag zeer tevreden zijn. Mooi ook om te zien hoe Di Luca zijn mannen aanvuurt en het altijd weer voor elkaar krijgt om met mindere tijdrijders toch tot een goed resultaat te komen. Dat noemen ze nou leiderschap en focus.

  • DutchSL

    Columbia wint zonder man te verliezen en rijdt de snelste TTT ooit als ik Renaat mag geloven. Dan kunnen ze in de Tour de “zwakke elementen” nog vervangen door Grabsch, Rabon, Martin en Hincapie!

  • Goozzer

    Leiderschap en focus, grapjas…ik noem het wat anders maar goed…. :+

  • Blueprint

    Ik geloof niet dat Di Luca zijn hele ploeg volspuit met doping, als je dat bedoelt…

  • jack

    In grote lijnen vond ik:

    -Tegenvallen: Vooral Saxo bank en Garmin een beetje (ik ging er namelijk vanuit dat ze hier zouden winnen.

    -Meevallen: ISD en (vooral) LPR, bij ISD zag ik nog een aantal sterke tijdrijders, maar bij LPR geen een (echte), dus erg knap.

  • JW

    Saxobank is toch met een tweederangsploeg naar deze Giro gekomen, waarbij Cancellara ook nog de grote vorm van vorig jaar mist. Ze zullen blij zijn als ze een keer kunnen meedoen voor een dagzege.