Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De Gavia 1988

  • NOS

    Deze is mooier:

    http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-514517/category/sport/

  • concullega van Lobee

    Meesterlijk.

    Kunnen ze dat bij de NOS niet ook live doen: koers níet becommentariëren? ;)

  • MT

    Valt serieus mee. Drie jaar geleden reed ik dezelfde kant van de Gavia op. En ja hoor, het begon te sneeuwen! Ik had ook korte mouwen en korte broek. Bergop viel het goed mee. Bergaf zou een verschrikking zijn geweest, gelukkig had ik een rugzak bij me met een dikke winterjas :) Alleen m'n vingers waren ijskoud, behoorlijk lastig om dan in de remmen te knijpen…

  • Olano

    Massimo, bedankt voor deze prachtige plaatjes en beelden! Super om die beelden weer te zien!!

  • De Kaasploeg

    Erg mooi dat een dergelijk topic toch ieder jaar weer terugkomt. :)

    De Breuk won die rit trouwens. Daar voor stond ie in het peloton een beetje bekend als rijkeluisjochie dat niet kon afzien. Hehe, 25 man oid reden uit. De Breuk had een bevroren neus meende ik.

    Wat betreft die Luik Bastenaken Luik van 1980 - die was vergelijkbaar met deze klim hoor. Renners pisten in hun broek om het warm te krijgen (korte termijn planning, want het was dik onder nul :D)

    Tegenwoordig blazen ze ritten bij dergelijk weer gewoon af (Kronplatz een paar jaar geleden, en ook in de Tour in het recente verleden.) Jammer voor ons, maar volkomen begrijpelijk met het oog op de renners.

    (Merijntje: dít is Rock en Roll.)

  • merijntje mortirolo

    It definitely rocks, but it ain't Rock & Roll, baby…

  • De Kaasploeg

    Merijntje: ze rollen over een rock. Veel rocker n roller dan dit krijg je het niet hoor. ;)

  • merijntje mortirolo

    :)

  • DutchSL

    Jimenez op de Angliru