Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

doping

  • Piet

    Nou niet iedereen ?!

    Je moet de Hematocriet eens

    bekijken als ze beginnen

    Nu ze prof zijn .

    DUS ga maar na wat dat betekent.

  • Matthijs

    roemeen schreef:

    >

    > Het is nu toch langzamerhand wel tot iedereen doorgedrongen

    > dat als je prof wilt blijven, of een betere profkoers wilt

    > winnen je flink aan de spuit moet. Diegenen

    > die dit nog proberen te ontkennen zijn of dom, of zelf prof.

    Hoe kom je daar in godsnaam eigenlijk bij? Als er van de 200 renners 5 betrapt worden zijn er 195 clean, of niet dan?

    > ik snap niet dat de nos

    > deze fietsende verslaafden nog enige zendtijd gunt.

    Dat doen ze ook niet, fietsende verslaafden worden uit koers gehaald.

    Ze kunnen

    > er beter een kampioenschap voor “artsen” van maken, want dat

    > is het natuurlijk.

    Natuurlijk…

    Bij elke wedstrijd die je ziet denk je

    > steeds weer wat de winnaar geslikt moet hebben om te winnen,

    Nou ik anders niet en ik heb sterke vermoedens dat in niet de enige ben die er zo over denkt, maar blijkbaar heb jij zo je redenen, dus vertel…

    > Erg jammer voor een wielrenner die gewonnen heeft zonder

    > doping,hij is gelijk verdacht.

    En daarom zijn er dus dopingtests.

    Ik ben benieuwd wie het

    > artsen-kampioenschap van Frankrijk dit jaar wint.

    Ik ben gewoon benieuwd wie de TdF wint, mag dat ook nog???

  • Matthijs

    Ja want ik erger me aan jou want je hebt waarschijnlijk nog nooit een fiets tussen je benen gehad en omdat je een paar krantenkoppen onder ogen hebt gehad denk je dat je wel een beetje in het wereldje zit. Nou zo werkt het dus mooi niet dus je kunt beter op zoek gaan naar een onderwerp waar je WEL wat vanaf weet.

  • Kobe

    Hallo, als je met getallen komt, kom dan ook met feiten.

    Momenteel zit de gemiddelde hematocrietwaarde van het peloton op 43,5.

    Wat jij zegt, dat was 3 jaar geleden zo.

  • De Mol

    Die hematocriet waarde betekend gewoon niets. Ik ben juist zelf nog getest uitslag, 50.8 Ik doe geen wedstrijden. Mijn vorige waarden waren 43.2, 44.8, 43.0, 46.3. Ik zou zelf niet weten hoe het nu ineens zo hoog ligt. Het bewijst alleen dat er verschillen mogelijk zijn.

  • roemeen

    ik heb langer gefietst dan jij denkt en waarschijnlijk koersen gereden waar jij

    ´s nachts nog van ligt te dromen en die jij naar alle waarschijnlijkheid nooit zult rijden ook.jammer dat je er niet inhoudelijk op in gaat , ben je waarschijnlijk te dom voor.

  • Klaas vaak

    lijkt me logisch dat ze met zo een kutsmoes komen. Heel veel zouden best wel gewoon willen zeggen dat ze vol zitten. En in de kleedkamer wodrdt er vaak genoeg over gesproken. Maar als meneer zegt dat hij vol zit, dan schopt de sponsor het weg, stopt de sponsor of is hij zelf zijn naam kwijt. Het hele wereldje van sponsoren en gesponsord worden is gebouwd op imago.

  • Klaas vaak

    Hematocriet is ouderwets. Het spul van tegenwoordig heeft het zelfde effect, alleen blijft je hematocriet waarde laag.

  • De Mol

    Slaap voort jongen, ik had het over de schommelingen die zich kunnen voor doen in de waarde van Hematocriet. Jij hebt het over EPO

  • Sinds kort oud renner

    Ik lees zojuist deze hele discussie en het verbaasd me zeer. Je roept dat het allemaal gezien hebt en dat je ook grote koersen gereden hebt. Als je zo zeker bent van je zaak moet je ook gewoon zo'n vent zijn en je naam noemen!

    Ik geloof er namelijk geen fluit van dat jij zoveel gezien hebt. Ik zit er toch heel wat jaartjes in en echt niet iedereen zit aan een spuit. Er zijn uitzonderingsgevallen, dat ontken ik niet, maar het is echt niet dat iedereen aan de dope hangt. En al zou het zo zijn, dan zul jij het zeker zien???

    Droom maar lekker verder. Ik zou een boek gaan schijven er zijn namelijk voldoende sukkels die het graag geloven.