Beste Christiantje,
Ik reageerde zo omdat jij een stel namen noemde die niet het grootste gevaar voor Armstrong zullen zijn. Zoals ik elders al aangeef is Coast een fantastisch team, maar ga er maar vanuit dat hun Spaanse garde zich op de Vuelta zal gaan richten.
Oorspronkelijk had “de nieuwe Indurain” dezelfde seizoensplanning als Ullrich, hij zou de Giro rijden als training (maar ook voor de overwinning) met als hoger doel een podiumplek in Parijs, wat hij ook zeker in z'n mars heeft (zie z'n resultaten in de afgelopen 2 Vuelta's en de Tour van '99). Maar door de knieproblemen, evenals de Duitser zal hij nooit meer op tijd in topvorm komen om in de Tour een serieuze bedreiging voor de Yankee te vormen, tenzij jij meer inside info hebt.
Nee, de Amerikaan mag z'n borst nat maken voor de 2 topduo's van Saiz en Belda, ik verwacht deze mannen nog sterker dan afgelopen jaar. Als de Lance van 2001 er weer is dan zullen ze waarschijnlijk weer allemaal te kort komen, maar die van 2000 en zeker van '99 is te pakken. Waarschijnlijk zal Lance inleveren op deze mannen in de ploegentijdrit en met achterstand beginnen aan de cols.
En daar mogen de Spanjaarden van USP hun landgenoten slopen of andersom??
Nee, we moeten gewoon blijven hopen dat de Spanjaarden er staan en uiteindelijk zullen we in Parijs wel zien of het genoeg was.
Ben trouwens wel benieuwd of Heras dit jaar wel z'n echte krachten zal tonen.