Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK klassement

• DvO

Het NK klassement slaat helemaal nergens op! Want er zijn heel veel renners bij die alleen maar in begie of Duitsland rijden. Daar rijden zij prijs (top 20) maar mogen niet starten op het NK. Ik kan er makkelijk een paar op noemen die in belgie/ Duitsland al gewonnen hebben, maar niet op de lijst van de KNWU voorkomen. Ik vind dat ze daar ook rekening mee moeten houden!

Wat vinden jullie, andere aanpak toch?

• Ab

Ja hé, Moet je maar in nederland rijden!

en trouwens moet de KNWU elke week bellen naar elke organisatie om te kijken of er nederlanders reden :?

• Yievan

GO TO NETHERLAND oplossing he

• Nagel

Als je in het vervolg nog wilt dat organisatoren nog wedstrijden voor jullie in Nederland organiseren moet je maar in Nederland komen rijden !!

Kom je misschien ook nog eens een keer in het NK-klassement terecht !

• ..........

Dvo je hebt helemaal gelijk,

in Belgie zijn de koersen een stuk mooier, zeker nu met die belachelijke regel in de klassiekers. Als je moet kiezen tussen zo'n @!#$-criterium of een mooie omloop in Belgie heb je toch snel gekozen.

Zometeen doen er van die renners mee aan het NK mee die alleen maar een keer bij de eerste 20 gereden hebben bij de criteriums, omdat daar ook nog slechtere renners meededen. (dit geld niet voor de criteriums met 80 deelnemers ofzo)

• Jub

moeten ze het wel wat aantrekkelijker maken hier moet je 75 euro betalen om deel te nemen in belgie geven ze je 150 euro toe plus dat ze in belgie gewoon per ploeg volgen in Nederland ga je met 3 renners naar een klassieker en langs de kant staan kijken hoe ze geholpen worden door 4 neutrale bedrijfsautos net zoals in Genemuiden dan promoot je de wielersport ja in Nederland

• cychlod

Echt verrot ja!!!!! van mij staan er drie wedstrijden niet op waar ik DIK punten had gekregen! Zelfs het DISTRICS KAMPIOENSCHAP VOOR MIDDEN niet! menzen van KNWU doe hier iets aan!! als je dit leest. Verder nog Ronde van TIEL, HOORN! HONSELERSDIJK

• MoutainMike

Ik steek liever 7 keer af dan dat ik in de auto zit met nummer 30 en geen hol zie !

en als je dan lek rijdt ken je een uur wachten.

je heb gelijk dat 4 weinig is. 7 is gewoon goed.

• WdG

geduld is een schone zaak……….