Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VSS:Euskal-bizikleta

• Soepie

een beetje laat maar toch

Aitor Gonzalez Jimenez

Beloki, Barbosa

Serrano, Laiseka, Extebarria Alkorta

**

Mayo, Cuesta, Dominguez, Martin Perdiquero

*

Atienza, Mancebo, Piepoli, Cabello, Horrilo

• Jacques

Wel erg laat maar gelukkig nog niet echts iets gebeurd. Aan Bart te oordelen of hij nog telt.

Beloki

Serrano, Piepoli

E. Jimenez, Azevedo, D. Etxebarria

**

Mancebo, Canada, Rumsas, Santos Gonzalez

*

Garate, Olano, Vidal, Mayo, Atienza

• MoutainMike

Hoe kom je er bij, ik was effe niet op dit forum geweest en moest dus snel een ploeg maken.

aangezien ik snel moest wezen keek ik bij anderen en zag dat het een Klim koers is.

heb op www.cycling4all.com maar daar stonden allen ploeg en heb maar een paar renners ingevuld. (zoals altijd ;-) en dan nog vaak het goed hebben en ong. 20 punten hebben).

trouwens ben niet de enigste.

• steven

Tja, een tijdje hier niet geweest en je loopt achter de feiten aan. Ik heb de midilibre al gemist en nu de bicicleta ook al.

Gaat wel lekker zo.

• Ottie

Ook een aantal dagen hier niet geweest helaas. 9 koersen in 11 dagen en dan de laatste dagen om 0.00 uur en gister om 22.00 uur thuis, dan kijk ik hier niet meer. De volgende keer ben ik weer present hoor. Ik heb ook even geen idee hoe de stand is in Euskal-Bizikleta, maar dat zal ik zo eens ff gaan bekijken.

Tot later en dan kom ik mijn punten die ik nu niet haal hopelijk weer inhalen

:-)

Ciao,

Ottie

• maarten

Aan allen,

Alle rittenkoersen 2.1 en hoger tellen mee en alle eendagwedstrijden 1.hc en hoger samen met het BK en NK. Iedereen kan volgens mij lang genoeg op voorhand de lijstjes raadplegen om te zien wanneer de wedstrijd plaatsvindt. Als je dan merkt dat de eerste rit al gereden is en bijna de helft van de deelnemers waaronder enkele mede favorieten reeds enkele minuten kwijtspeelden. Dan kan je beter niet posten, het is niet echt eerlijk als jij maar uit 70 namen moet kiezen en iemand anders uit 140 waarvan hij/zij dan nog niet zeker is dat ze meedoen.

Ik heb niets tegen iemand die een half uurtje te laat post maar als je na één rit nog mag posten kunnen we binnenkort ons pronostiekje voor de tour misschien even goed na 15 ritten maken.

m.v.g.

Maarten

• Marco

volledig mee eens!

Dit gaat echt te ver, na een volledige rit met een ploeg aankomen …

• Ottie

daarom heb ik maar niet meer gepost :-(