Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cornelissen ontslagen

• Frank

Nee volgens mij moet je het lezen als:

Bij de gezondheidscontroles (bloed) is een hematocrietwaarde van 50+ geconstateerd. Bij de dopingcontrole (urine) zijn geen sporen van EPO aangetroffen.

maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.

• Kobe

ja, da is.

• Bou

Ok.

Maar vervolgens zijn bij diezelfde dopingcontrole wel sporen van andrelon gevonden? ;-)

Frank schreef:

>

> Nee volgens mij moet je het lezen als:

>

> Bij de gezondheidscontroles (bloed) is een hematocrietwaarde

> van 50+ geconstateerd. Bij de dopingcontrole (urine) zijn

> geen sporen van EPO aangetroffen.

>

> maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.

• Piet

Van dit soort hersenlozen zijn er toch al te veel met een licentie????

Geen aanvragen dus…

• Antoine

Een lijst van vervuilde producten kan nooit gepubliceerd worden. Het risico voor een aanklacht wegens smaad van de fabrikant is veel te hoog.

Eerst moeten alle voedingssupplementen die er zijn zeer zorgvuldig onderzocht worden. Dit kost tijd en geld. Bij een slecht resultaat voor de fabrikant zal deze de uitslag bestrijden om zijn product niet in een kwaad daglicht te krijgen.

Men kan alleen producten waarvan men 100% zeker is op een lijst van aanbeveling zetten, en zelfs zal dit moeilijk zijn. Een omgekeerde lijst is dus al helemaal niet mogelijk.

Dus de KNWU zal het doorschuiven naar de UCI en dan moeten we eerst maar eens wachten.

• Marco

Het blijft vreemd, nadrolon in wielerensmaak en nandrolon in voetbalsmaak.

Als Cornelissen een voetballer was geweest was meteen een A-Team van advocaten op de producent van het supplement gestuurd, en had hij fikse sommen geld geeist.

Maar het gaat hier om wielrenners, dus dan wordt je als renner meteen ontslagen …

• Kobe

Cornelissen had geeneens geld voor een contra-expertise…

• dingflofbips

't Zag er verzorgd uit bij Bjorn. (maar hij had toch een Pantanikapsel???)

• Eelco

Mooi toch oprottenmet die teringhond.

• Kenner

Eelco schreef:

>

> Mooi toch oprottenmet die teringhond.

En nu jij nog!!

Wat een taal zeg, schaam je!!!

Kenner (van nog veel smerigere vloeken hoor…)