Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dan toch ook maar Big Mat...

• Wouter

www.cycling4all.com :

“Spanish Kelme team is still in financial problems. The riders have not received their salary for the last 2 months. If they do not receive that before 20th June they will not ride the Tour de France.”

Leblanc zal wel in zijn nopjes zijn. Toch nog een kans om toch maar zoveel mogelijk Fransen in de Tour te krijgen. Big Mat kan weer hopen…

• bassolo

Jaja maar toch lijkt het me sterk dat ze niet zullen rijden al is het alleen al dat ze zich via de Tour in de kijker kunnen rijden. En als ze (Sevilla, Botero) echt niet rijden dan wordt het weer gemakkelijker voor Armstrong.

• Marijke

Ik denk niet dat het voor Sevilla en Botero nodig is om in de kijker te rijden.

Die komen zo aan een nieuwe ploeg.

Het zou wel erg jammer zijn als ze niet zouden komen, maar hun beslissing zal wel rechtvaardig zijn.

Big Mat lijkt me een erg goede vervanger, goede renners, gaan we in het hooggebergte veel van zien, ook hun topsprinter is fantastisch!!

Ik mik toch zeker op 3 ritzeges….

• Leon

Pat Jonker voor de bollentrui !!!

• Tom

wat denk je van heroïsch duel op de Ventoux : Jonker-Armstrong, Leon ????

• Hans

ik heb hier al meerdere malen gepleit voor de selectie van coast. Mocht kelme niet geselecteerd worden en leblanc een franse ploeg uitnodigd, moeten ze de tour maar schrappen van de kalender. Het is belachelijk, ik weet het, een andere optie is leblanc afschieten(lijkt me het best) Die klote fransman met zijn chauvinistische onzin, die hij keer op keer uitkotst, moet echt eens op de vingers getikt worden en uit zijn functie gezet worden, als dat mogelijk is. Goede ploegen uit de eerste klasse, met de beste renners van de wereld thuis laten en een derde rangs ploeg(jean delatour) er in laten. Als coast tweede rangs renners zou opstellen zouden ze nog beter zijn dan jean delatour, misschien wel beter dan cofidis. Leblanc-grote @!#$

• Leon

Hohoho nou, niet doorslaan Hans. Alleen de selectie van Delatour (wel TT-1 trouwens) in plaats van Coast is belachelijk. Bonjour, C.A, Ag2r en toch ook wel FDJ horen in de Tour thuis.

• siegfried

We kunnen alleen maar hopen dat ze in Spanje zien welk talent er zou verloren gaan als kelme weg gaat. Maar geld vinden is niet zo simpel natuurlijk.

• Kobe

Wel weer typisch dat C.A. nog totaal niet van zich heeft laten spreken in het voorjaar, met toch veel kleppers in de ploeg. Dus die zullen wel weer vliegen in de Tour, oh ja schrijf Brard ook maar op de voor proloog.

• Leon

Helaas, schrap Brard maar meteen weer, die heeft z'n sleutelbeen gebroken en rijdt de Tour niet.