Ik zag net dat Wielinga het ook weer aardig heeft gedaan vandaag met een 9e plek http://www.euskal-bizikleta.com/bases/2/ietapa.asp
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDat begint er weer op te lijken.
Tot dusverre hebben we nagenoeg geen uitslagen van Remmert vernomen.
Pas in de ronde van Luxemburg dook zijn naam weer op in de uitslagen, hij beëindigde de koers op de laatste plaats……maar deed kennelijk weer zoveel wedstrijdritme op dat dit zich in Baskenland vertaalt in goede resultaten.
Klasse verloochent zich niet, Wielinga gaat er wel komen.
Weet iemand overigens waarom Remmert in het voorjaar niet of nauwelijks reed? Blessure?
Moet haast wel een blessure zijn geweest, ik weet niet of de Eindhoven-connectie hier meer over weet?
Maar na Addy Engels laat dus ook Remmbo weer eens zien dat er nog best wel hoop is voor diegenen die bang zijn dat we over een paar jaar alleen nog Nederlanders in de bus zien tijdens bergritten in de Rondes. Het is wel te hopen dat ie na zijn 2 leerjaren in “Slowaakse” dienst volgend seizoen bij een TT-1 terecht komt. Een top-20 notering in de Bicicleta Vasca zal daar wel goeie reclame voor zijn. Niet te vroeg juichen, het zwaarste moet nog komen, maar hij staat nu 7e.
Ik heb Remmert in Luxemburg gesproken. Hij heeft tot nu toe maar weinig gereden omdat De Nardi dit jaar 25 renners heeft, maar geen dubbel wedstrijdprogramma rijdt. Na een hele wedstrijdloze periode kreeg hij eind april in de eerste dagen van de Giro di Trentino een flinke griep. Luxemburg was weer zijn eerste wedstrijd na 2 maanden. Het is zeker te hopen dat Remmert volgend jaar bij een goede ploeg terecht kan, want De Nardi lijkt ook een financieel probleem te hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?