er zijn er veel die kunnen winnen , maar ik denk niet dat Marilyn Monroe nog in staat is om een proloog te winnen hoor!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet gaat mij om het feit dat er door de media weer een stempel op een renner gedrukt wordt die nergens over gaat. En dan vooral voor iemand die terugkomt van klierkoorts vind ik het schandalig om dan iets te plaatsen als “Millar (te dronken uit australie gekomen?)”, denk na voor je zoiets zegt.
En mijn mening over Smeets? Eigenlijk zijn de uitspraken van hem ook best schandalig. Als ik hem woensdag voor een zaal van ruim 200 studenten, sporters en sportwetenschappers hoor spreken, met als enig doel z'n eigen ego op te krikken ten kosten van de wielersport, dan vind ik dat belachelijk.
Iemand die in dit land bekend staat als het icoon van StSp en wielerverslaggever maar ondertussen praat over met de zwaarste dope volgepropte renners, waarbij hij hoopt dat alleen Lance nooit gepakt wordt, aangezien dat zo zonde zou zijn van dit droomsprookje. Dat hij zegt dat het Ullrich niet uitmaakt of hij nou de beste perfect afgestelde Pinarello onder z'n reet krijgt of een of ander barrel, als er maar goed spul in de spuit zit die hij voor de start krijgt. Zo maakte hij nog meer laagdunkende over sporters, ook over aanwezige trouwens. Maar over een paar weken zit hij weer schijnheilig als hij is braaf hielenlikkend een interview met een van die sporters af te nemen. En nu gaat ie ook nog een literair wielerblad beginnen, de clown.
Ja dat las ik ook.
Eerst dacht ik: literair wielerblad, goede zaak!
Toen zag ik de naam Smeets … brrr ….
We hebben in Nederland toch ook nog schrijvers / renners / een combinatie van beiden als: Peter Winnen, Maarten Ducrot, Tim Krabbe, Martin Ros, Jeroen Wielaert etc.
Waarom moet dan uitgerekend arrogante Mart achter dat blad zitten?
Er is ook weer een boekje van hem verschenen, vol met eigen-ego-gestreel in het kader van de Tour … niet kopen!
Ik ben het helemaal met Kobe eens (vandaag dan): het is triest dat iemand zulke negatieve uitspraken (zonder kennis van zaken) over sporters doet om z'n eigen ego te strelen en tegelijkertijd door velen als een van de sportgoeroes van Nederland wordt gezien.
PS Kobe: de uitspraken van Smeets zijn laatdunkend en niet laagdunkend.
laagdunkend krijg je als je een dikke ex-basketballer, tegenwoordig actief als commentator met een te groot ego, laat dunken …
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?