Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VD Velde

• Ab

Ik hoorde dat Ricardo vd Velde 1e jaars is ?

klopt dit?

zo ja wat is de 2e jaars lichting dan slecht als een 1e jaars Flevotour wint en een andere 1e jaars Maasvalei.

• eddepet

er zijn helemaal geen goede nieuwelingen meer,

en die ricardo is volgens mij 2e jaars

(weet nie zeker)

gegroet …

• Resurrect

Ja de lichting is helemaal niet goed.

Als zelfs een ……………(vul de puntjes uit princiepe niet in) wint dan kan je wel nagaan

• rikkie

Ach dat is toch allemaal een beetje flauwekul. Ik ben nu eerstejaars neo en toen ik nieuweling was toen was onze lichting ook niet goed. Stelde eigenlijk niets voor had geen kleppers (zo werd gezegd). Ene Niels Scheuneman reed toen afentoe een goeie uitslag (eerste 10 en niet oneerbiedig bedoeld) en kijk nu eens wat voor absolute topper dat is. Ook andere renners als Marcel Beima en Kor Steenbergen staan gewoon hun mannetje. Het is dus allemaal een beetje kolder een hele lichting af te kraken misschien zijn de eerste jaars gewoon weer super ofzo

• maarten

Ricardo is eerste jaars nieuweling. Hij reed vorige winter nog bij de jeugd rond.

Flevo was sterk van Ricardo maar om daarom alle 2jaars als zwak te bestempelen dat vind ik niet kunnen. Is het niet eerder zo dat Ricardo die dag gewoon heel goed was??

m.v.g.

Maarten

• Resurrect

Ik denk dat de nieuwelingen toen aardig door reden hoor:

Marcel Beima

Kor Steenbergen

Niels Scheuneman

Reinier Honig

Arie Nijssen (rijdt die nog??)

Maarten Hol

Kan zo niet meer bedenken.

Maar er waren nog meer hoor.

• Maarten Hol

Het is een grote eer om tussen dit rijtje te staan. Eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik al gestopt ben. Alhoewel ik het af en toe wel eens mis, maar ik had geen zin meer om veel te trainen. (en het bier smaakt goed).

Maarten Hol

• De Slak

jow maarten

"VEELSTE VEEL GEDRONKUHH :D"

• De Slak

jow maarten

"VEELSTE VEEL GEDRONKUHH :D"

• Janco

Hey Maarten Hol,

Ik denk dat je me niet meer kent maar ik heb ook nog wel met jou gekoerst.

Jij was toen 2e jaars nieuweling en ik 1e jaars.

zoek me maar op mijn msn: jhogendorp@hotmail.com

Lator

BTW: ik ben ook gestopt en het Bier smaakt echt best jah!!