Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kessler......:(

• TsjopTsjop

Frankfurt , 8-07-2002 Frankfurter Zeitung

Beim Trainung des gruppe Telekom ins München ist der 24 jarigen Matthias Kessler gestürtst und had er seinem rechter Bein gebrochen. Der junge Deutscher , gleich aus der Giro D'Italia , stürtste weil ein Autofahrer ihm nicht gesehen hat und gegen Matthias fahrte. Trotzdem war allein seinem Rechterbein gebrochen , weil der Mann mit ein gleichen Geschwindigkeit , 55 km , farhte wenn er Matthias treftte.

• kweet

jah ik heb het gehoord:( wel jammer , hij reed nog zo goed in de giro vond ik , best een goeie klimmer

• Flandrien

Jammer voor em maarja gelukkig is het een mof en geen Hollander.

• Kobe

@!#$ op

• Flandrien

Landverrader!

• Peet

Flandrien schreef:

>

> Jammer voor em maarja gelukkig is het een mof en geen

> Hollander.

nou ja flandrien, dat ben ik toch niet helemaal met je eens. kijk, als het nou een hollander was geweest, dan had je er toch niks aan gemist (behalve als het dekker was geweest). Bij Rabo zijn ze er nu ook achter gekomen dat het niveau van Boogerd & co. zo laag is dat ze een buitenlandse kopman hebben moeten halen.ik had liever kessler erbij gehad ipv een van die zielige rabootjes.

• Hans

Wat heeft Boogerd hier nou weer mee te maken. Ik zeg al jaren dat Boogerd geen fatsoenlijke koers kan rijden. Geen kwaad woord over Kessler, en blij zijn dat hij gewond is, is absoluut geen lolletje. Peet houd jjij je grote waffel is met die kutopmerkingen de hele tijd

• Hans

Is het toevallig peet v-d B.

• Peet

juist ja

• Peet

Hans schreef:

>

> Peet houd jjij je grote waffel is met

> die kutopmerkingen de hele tijd

hee biggie, ff dimme he