Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

r.v.duitsland

• f.d.

Na al dat negatieve nieuws en gevloek nu even tijd voor wat vrolijker wielernieuws:

vandaag de lang verwachte aanvallen van o.a. de -door sommige al afgeschreven- Raboploeg!!! Vandaag Kroon, van Bon en Pronk in de aanval….

Gisteren Pronk (13) en Knaven (19) goed in de tijdrit. Nog twee dagen te gaan, wie weet kunnen we nog wat verwachten….

• Matthijs Thielemans

Sinds wanneer rijd Van Bon voor Rabo???

• f.d.

ja en sinds wanneer schrijf je “rijd Van Bon” zonder t?

Je slaat de spijker op zijn kop!!!! Het is allemaal zo negatief op dit wielerforum. De rabo werd twee dagen geleden afgerekend op het feit dat ze niet aanvielen. Vandaag vielen Pronk en Kroon aan. Aangezien het wielerpeleton niet alleen uit Rabo's bestaat noemde ik ook de Domo-renners…vooral voor de mensen die interesse hebben in Laaglanders in het algemeen!!

Bij deze bied ik je mijn excuus aan. Ik zal het niet meer doen…

• f.d.

Ik heb trouwens “o.a.” in de zin gezet….kwestie van goed lezen!!

• Kobe

Vond dat van Bon een veel sterkere indruk maakte dan Kroon in de finale. Ik dacht dat Karsten zich beresterk voelde? Misschien dat dit er later nog uitkomt.