Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sevilla rijdt de Tour voor Telekom

• Matthijs Thielemans

www.wielrennen-online.nl :

T.a.v. het stuk over de financiele problemen bij Kelme is ook nog bekend gemaakt :

indien het management niet voldoet aan het ultimatum van 20 juni, ontbreekt Sevilla onmiddellijk zijn contract met Kelme en rijdt hij de Tour voor Telekom.

• siegfried

veel kans maar wie weet komt er nog een grote geldschieter hé. We zullen zien.

• Leon

Typisch geval van korte-termijn-denken van Sevilla. Misschien leuk dat ie kopman is in de Tour, maar in de Vuelta van dit jaar en de Tour van volgend jaar zal ie moeten knechten voor Ullrich. Hij gaat dus min of meer zijn ex-ploegmaat Heras achterna.

• Bou

Maar ja, als je geen geld krijgt dan moet je iets.

• Thomas

en Katja Schuurman doet het met Mart Smeets………Dergelijke berichten zijn in mijn ogen echt uit de lucht gegrepen! Matthijs Thielemans schreef:

>

> www.wielrennen-online.nl :

>

> T.a.v. het stuk over de financiele problemen bij Kelme is ook

> nog bekend gemaakt :

> indien het management niet voldoet aan het ultimatum van 20

> juni, ontbreekt Sevilla onmiddellijk zijn contract met Kelme

> en rijdt hij de Tour voor Telekom.

• Leon

Dat zou Katja wel willen…

• Kobe

Zeg aub niet zulke enge dingen meneer B.

Ik hebben vrouwen jonger dan Katja zien rennen voor een handtekening van MS.

En uitspraken gehoord als “hij is nog leuker dan op TV”….

• maarten

Kobe,

Dat zijn dan vrouwen zonder smaak. Die zeker niets van wielrennen kennen, anders werden ze al misselijk bij het horen van de stem van Mart. ;)

• Peet

Matthijs Thielemans schreef:

>

> www.wielrennen-online.nl :

>

> T.a.v. het stuk over de financiele problemen bij Kelme is ook

> nog bekend gemaakt :

> indien het management niet voldoet aan het ultimatum van 20

> juni, ontbreekt Sevilla onmiddellijk zijn contract met Kelme

> en rijdt hij de Tour voor Telekom.

Dit is natuurlijk je reinste kolder. Wie neemt die dreigementen van zo'n wielrennende kleuter nou serieus. Bovendien denk ik niet dat Zabel het leuk vindt als er geen hele ploeg in dienst van hem rijdt vanwege zo'n jochie die net uit de luiers is. Is het niet beter om Sevilla bij de eventule vervangers van Kelme (BigMat??) te laten rijden? Daar past hij beter tussen. Wat wielrenniveau betreft zijn dat ook net kleuters.

• siegfried

ik denk ook zoals Leon. In de Tour zal hij alles moeten geven maar het grootste doel voor een Spaanse renner is en blijft de Vuelta. Daar zou hij wel een kappot kunnen gaan zoals Heras vorig jaar. En daarna ? Ullrich terug knechten in de Tour en weer een Vuelta waar hij niet alles kan geven. Ik hoop alleen maar dat zo'n talent ook niet in de val loopt. Het zou zonde zijn voor het spektakel in de bergen.