Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie wordt de verrassing van de tour?

• Thomas

Ik als tourliefhebber bezoek dit forum elk jaar alleen in de maanden juni en juli. Jammer dat er dit jaar zoveel onzinberichten zijn en laten we maar helemaal niet hebben over die scheldpartijen. Ik zou zeggen gewoon niet reageren, toch?

De komende weken komen natuurlijk ook weer de leuke tourpoul vragen……

Kobe, leon, Siegfried, Ad, etc, etc komen dan weer met de mooiste adviezen,

Zulle moet je hebben! Escartin is in vorm! Blijlevens gaat scoren! Teutenberg gaat sprints winnen! Dit wordt weer lachen!!!!!!!!!!!

Maar goed, wie denken jullie dat er in deze tour de verrassing wordt?

Ik denk aan Osa, Mayo en heel misschien wel Leipheimer.

• dingflofbips

Tadej Valjavec

• TheDude2002

chavanel - bonjour

en bade cooke van FDJ

ook rumsas gaat goed presteren

• TheDude2002

valjavec zou ook wel es voor verassingen kunnen gaan zorgen

• Kobe

Maar jongens nu jullie dit allemaal verklappen is de verrassing er toch al af??

• siegfried

Mijn advies is eigenlijk de hele Once ploeg. Dan zie ik Igor Gonzalez en Aevedo het best scoren. Beloki ? Daarover heb ik toch mijn twijfels.

Basso is nog te jong volgens mij maar zijn ploegmaats Valjavec en Kirchen doen het niet onaardig de laatste tijd.

Vainsteins zie ik nog een mooie tour rijden met al zijn reserves die hij heeft.

Moncoutié van Cofidis is een twijfelgeval. Welles of nietes bij hem maar 3 weken zal wel lastig worden voor die fransman.

Botero als die wel kan starten. Dufaux vind momenteel zijn 14 de adem. Met Shefer zou die wel eens kunnen zorgen voor wat weerwerk. Rumsas natuurlijk niet te vergeten. Moreau komt dicht bij zijn topvorm. Kortom de namen die je overal vind voor de Tour 2002.

• Bas Dollevoet

Basso te jong maar Kirchen is goed bezig. Sorry siegfried Kirchen is nog jonger dan Basso en ook een stuk minder getalenteerd daarom verwacht ik wel iets van Basso maar niks van Kirchen. Beloki zal toch de kopman zijn van ONCE ondanks hij nog niet veel heeft laten zien zal hij z'n mannetje wel staan in de Tour. Wie weet kan Kroon ons prettig verassen door een rit te winnen.

• Marijke

Wat denken jullie van Andreas Kloden.

Was vorig jaar in de Tour ook goed bezig en heb hem dit jaar bijna niet gezien.

• pd

Santi Perez van Kelme als die meedoet

Dit is de beste renner !!!

In de Giro moest ie afstappen, anders had ie gewonnen

• MP

nee