Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie wordt de verrassing van de tour?

• kweet

misschein toch ook wel Addy Engels:) , ik hoop het in ieder geval…. Dekkertje misschien aan het eind van de tour…?

• Matthijs Thielemans

Engels doet niet mee

• siegfried

Kloden mocht niet meedoen aan de Ronde van Duitsland omdat hij nog geen conditie heeft.

• siegfried

Auteur: Bas Dollevoet (—.dbsch1.nb.nl.home.com)

Datum: 08-06-02 09:05

Basso te jong maar Kirchen is goed bezig. Sorry siegfried Kirchen is nog jonger dan Basso en ook een stuk minder getalenteerd daarom verwacht ik wel iets van Basso maar niks van Kirchen. Beloki zal toch de kopman zijn van ONCE ondanks hij nog niet veel heeft laten zien zal hij z'n mannetje wel staan in de Tour. Wie weet kan Kroon ons prettig verassen door een rit te winnen.

********************************************************************************************

Basso voor het klassement en Kirchen voor enkele ritten. zo zie ik het. Ntuurlijk is Bassom eer getalenteerd en heeft hij meer mogelijkheden maar het gaat hiero m verassingen en niet om vaste waarden.

• verrassing?

om een maand voor de start te gaan vragen naar de verrassingen is natuurlijk niet relevant, dan is het toch geen verrassing meer!

daarom zeg ik

als boogerd top 10 rijdt is dat een verrassing

• verrassing?

en natuurlijk

VDB!

• Douminho

Als Boogerd bij de eerste 50 komt is het al een verrassing…..de stumper!!!