Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OZ wieler weekend

• fan ELKE

Van de strenge controle is niks terecht gekomen!!

de eerste 3 rijden gewoon aan de auto naar de streep in de tijdrit!!

Jammer voor de renners die wel vol met de neus in de wind zitten!!

Wie weet hier meer van??

groetjes

• Wouter

Was er dan geen tv verslag van gemaakt? Als dat wel zo was kan dat toch niet gebeuren?

• fan ELKE

jah dat weet ik niet!!

maar het is wel weer gebeurt, dat is toch geen motivatie om te winnen door achter de auto te rijden!

dat slaat echt alles

groetjes

• dingflofbips

Nummer 5 deed zeker wel alles volgens de regels???

• fan ELKE

Nummer 5 kan zich niet verschuilen, want die steekt overal wel boven uit!!!!

• iemand die er niet bij was...

en nummer 5 heeft geloof ik zn sporen wel verdiend of heb ik dat nou ff verkeerd… maar ik vind dit een zinlose discussie want ze gaan toch die uitslagen niet meer veranderen en als ze er voor de uitslagen achterkwamen kwamen ze er toch nog wel vanaf met een waarschuwing… Je kunt het ook niet maken om voor dat soort dingen de RENNERS te bestraffen TENZIJ het kwaad door hun eigen ploegleiderswagens of iets dergelijks is gecreëerd.

Dit was mijn uitspraak hiermee zult u het moeten doen.

GrOeTz anoniempje :x

• Fast and the Furious

Is dus allemaal boelshit!!!! Als je kijkt naar de afgelopen wedstrijden van Angelo van Melis zie je hoe hard hij rijdt!!!

in de PWZ Zuidenveldtour rijdt hij in 20 km tijd een minuut van dezelfde mannen weg. Die jongen is gewoon in de vorm van zijn leven en dan zijn er altijd weer critici die gaan zeiken als er iemand hard rijdt. Het is nooit goed, hier walg ik van!!! als iedereen die hier zo jaloers op is er nou eens net zoveel voor deden als Angelo in plaats van hele dagen op het internet te geilen en commentaar geven terwijl ze zelf geen deuk in een pakje boter rijden of konden rijden dan heb je alleen maar respect voor zulke prestaties.

Angelo petje af en ga zo door!!

p.s. de hele van Vliet ploeg rijdt als een trein sinds Olympia Tour!!!