Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

E-mail --> P. Kos

• MoutainMike

Patrick Kos wou zich inschrijven van het Dk tijdrijden Noord-Holland a.s. Woe. 12 Juni.

Patrick gaat achte de computer zitten en stuurt een E-mail naar bert de Bruin om zich in te schrijven.

op 3 juni is was er een bijeenkomst van de werkgroep N-H.

blijkt dat Kos niet op de startlijst staat.

Nu mag patrick niet starten van mr. De Bruin.

Lullig of gewoon de fout van Patrick?

is dat inshrijven met e-mail wel zo`n goed idee?

mvrgr

Mike (ik vindt dat Patrick Mag starten)

• Tom B

Ik ook, zo'n “meneer” de Bruin vind het natuurlijk prachtig dat hij hem kan weigeren omdat hij de zoon is van de bondscoach. In ieder ander wielerland zou hij daarom juist wel mogen starten behalve bij “meneer” de Bruin die zich zelf zeer belangrijk vind en met deze maatregel punten wil scoren. Belachelijke vent die je bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sekretaris

Wat moet je dan met die negen anderen die ook te laat waren mert inschrijven??

• John

In wielerrevue Nationaal no.8 staat op pagina 34 de wedstrijdadvertentie voor het DK Tijdrijden.

Daarin staat met vet zwarte letters ; “ inschrijvingen per KNWU startkaart ”

De laatste regel van de advertentie luidt “ inschrijving verplicht. Bijschrijven is om organisatorische redenen NIET mogelijk ”

Dan is er een renner die zijn leesbril niet opheeft of te vaak gespijbeld heeft en daarom hier geen gevolg aan geeft.

En dan willen jullie bij de inschrijver verhaal halen ?

Tom B vind de Bruin een belachelijke vent.

Je maakt jezelf hiermee volsgen idioot !

• roxane

Ik vind het heel erg jammer voor Patrick maar Sandra Duin die met gelekaart heeft in geschreven mag ook niet starte want die schijnt nooit aan gekomen tezijn. En dan moet Bert de Bruin die ook laten starten!! En ik vind het belagelijk wat tom B zegt!!!! denk je nou echt dat Bert de Bruin daarom Patrick niet laat starte hij laat mij toch ook starte? nou ja beetje rare gedachte!!!!!

gegroet Roxane Knetemann

• Koekiemonster

Het zal degene diet het allemaal betreft in ieder geval niet nog een keertje gebeuren !

Een wijze les regels zijn nu eenmaal regels als er een uitzonderig gemaakt wordt voor een iemand wil de rest ook.

Lullig is het allemaal wel natuurlijk normaal gesproken kan je nog bijschrijven maar als je weet dat dat hierbij niet kan zou ik alle mogelijke manieren benutten om mezelf in te schrijven.Als je dan toch kiest om te e-mailen vraag dan een bevestiging via de e-mail dan heb je tenminste zekerheid.

• Sandra Duin

Beste mensen,

Het is niet alleen bij Patrick gebeurd, maar ook bij mij.

Ik heb wel volgens de advertentie gewoon met een startkaart ingeschreven.

Deze startkaart is alleen om de een of andere reden blijven steken bij de posterijen. Een lullige zaak, dus het wordt straks zo dat ik elke organisatie moet gaan bellen of ze mijn startkaart wel ontvangen hebben.

Beetje dubbelzinnig vinden jullie ook niet, maar ja als je er zeker van wilt zijn dat je kunt starten zal dat wel moeten tegenwoordig.

Ik ben altijd iemand die zodra de WR-nationaal binnen is alle wedstrijden inschrijft.

Er wordt er dus absoluut geen een overgeslagen, het is dus voor mij onbegrijpelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Jammer maar helaas, ik kan er niks aan veranderen.

Groetjes van Sandra

• sekretaris

Beste mensen,

Dank voor de positieve reacties.

Iedere organisator wil zo veel als mogelijk is ren(ners)(sters) aan de start hebben.

Dus wordt vroegtijdig een advertentie geplaatst. Van de in totaal 140 ingeschreven deelnemers komt van meer dan de helft in de laatste twee weken de kaart binnen!

Sluitingsdatum 31 mei - op 1 juni nog 9 kaarten!!!!!

Dus om deelnemers moedwillig buiten te sluiten is een ireele denkwijze.

Terugkomend op de basis van dit verhaal: Patrick Kos belt mij na de sluitingsdatum op met de mededeling dat hij helaas erg laat is maar of hij nog in kan schrijven. Ik deel hem mede dat de inschrijving helaas gesloten is, dus helaas. Wel zeg ik hem toe dat hij bij eventuele afschrijvers alsnog kan starten,

dit om opengevallen plaatsen in te vullen.

Op 6 juni belt Rene Kos (vader van Patrick) een zeer goede kennis van mij, mij op

met de mededeling dat Patrick reeds eerder per e-mail heeft ingeschreven. Ik heb

deze echter niet ontvangen. Op mijn mededeling: “ik wil het boete kleed aantrekken als je mij een kopie van die mail stuurt, dan ga ik wat regelen, waar en hoe weet ik nu nog niet maar ik regel iets. ”Dat spijt me, maar dat gaat bij deze mail helaas niet"????????????????

Van een andere renner uit die zelfde hoek wordt bij hoog en laag beweerd dat hij per e-mail op 31 mei heeft ingeschreven. E-mail is bij mij binnen gekomen op 2 juni om 17.30uur.

Van een andere renner na het terugsturen van de kaart met “inschrijving gesloten”

een telefoontje: “ja, maar het was maar 1 dag te laat” kaart gedateerd 2 juni -

poststempel envelop 4 juni.

Iedere inschrijver heeft van mij ZOALS HET HOORT EN OP DE INSCHRIJFKAART

VERMELD binnen 8 dagen zijn kaart teruggekregen met de mededeling

INSCHRIJVING ACCOORD - NADERE INFO VOLGT NA 1JUNI.

Positivo's bedankt voor het meedenken.

Tegen nega's zou ik willen zeggen overtuig je eerst eens van de juistheid voordat

je met je oordeel klaar staat.

Inmiddels hebben dus alle deelnemers van mij na 1 juni een deelnemerslijst met starttijd gekregen.

Aan de andere kant zou het goed zijn als iedereen nog eens goed kijkt naar zijn inschrijfkaarten, althans de manier van invullen, want oei, oei wat gaat er veel fout.

M.vr.gr.

Bert de Bruin