De jongens waarvan je verwacht dat ze eventueel zouden knallen in tour hebben het gisteren in de afsluitende bergetappe niet echt goe gedaan.
Mayo kwam binnen op 2.22, laiska op 2.47, mancebo op 9.30 en olano is zelfs afgestapt!!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJe moet niet vergelijken met Beloki deze zat in de vroege vlucht.
Als je vergelijkt met wie uit het peleton kwam verliest Mayo en co maar een minuutje. Het is trouwens niet in de bizikleta dat je super moet zijn. Gewoon goed is meer dan genoeg(en dat moet je niet laten zien, als je het maar bent).
Het is nog meer dan een maand tot de belangrijke ritten in de Tour. Als je nu al super bent zal het (héél)moeilijk zijn om dan ook nog super te zijn.
Dus: geen paniek voor de meesten van hen is er geen vuiltje aan de lucht.
Maar mayo heeft sinds vorig jaar geen één top tien notering meer gereden…..zou hij dit bewust doen om zich te sparen in de Tour? Ik denk het niet!! botero, armstrong, sevilla, beloki, etc testen zichzelf regelmatig op de door hun uitgekozen berg of etappe. Zo laten ze zien dat ze klaar zijn voor de tour…….
Mayo komt terug van Tendinitis in z'n knie. Dus is het belangrijker dat die knie heel blijft dan dat ie zich aan een paar wielerfans die hem in hun tourploeg willen toont. Sowieso die mannen zitten allemaal nog in de opbouw naar de Tour en ieder renner kiest zelf wel een test moment. Wacht maar op de Ronde van Catalonie daar zullen zich nog ff laten gaan als laatste zware training en test voor de Tour.
Mancebo en Menchov zijn nu nog van hetzelde kaliber en kunnen niet met de groten meekomen. In de bergetappes van de tour moeten ze in de handen knijpen als bij de eerste 15 komen! Menchov komt er over een paar jaar wel! Mercado is de enige grote man bij I-Banesto, maar ik geloof niet dat hij aan de tour mee doet, dus gok ik op Unai Osa?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?