Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is er gebeurd met......en wat doen ze nu?

• Martijn

Veeeeeel vragen en weinig antwoorden ……….. is er niemand die meer weet over Eddy Bouwmans?? wint in zijn eerste tour het jongerenklassement en wordt 13de … daarna is het bergafwaarts gegaan …… met als dieptepunt een jaartje bij de Golff ploeg waarna hij helemaal uit beeld is verdwenen ….

• herman

miquel van kessel cristiaan van dartel, niels van der steen, wally buursteden, Wim Bos

• John

Even een antwoord. Eddy Bouwmans woont nog altijd in Aarle Rixtel.Raakt geen fiets meer aan en werkt voor een bouwbedrijf

• Leon

Gerd, als je je vrouw nou eens vertelt dat Jef Bernard in de Tour-organisatie zit. Dan hoef je geen minuut te missen van de tv-uitzendingen. Jij let op de renners, je vrouw op alle door het beeld rijdende organisatie-Fiats in de hoop een glimp van Jeff op te vangen…

• Gerd

In nood kent men zijn ware vrienden Leon…Alleen, daar trapt ze niet in. Ze toont trouwens weinig interesse voor heren in maatpakken, ze wil blote benen zien (zou je begrijpen mocht je de mijne al gezien hebben, ik wens het niemand toe).

Gelukkig gunt ze mij die drie weken zonder trucs…

Toch bedankt.

• Harrie

Mackay heeft zijn eigen bedrijfje in de reclame bizz. Komen jullie nooit op evenementen ? Staat ie vrijwel altijd met zijn opblaas-boog, opblaas-shirt of opblaasnamaakpaashaasschaamhaarverzamelaar.

• Johan

Volgens mij is Maarten weer druk bezig met trainen. Ik kwam hem zondagmiddag

met Michael Boogaard tegen in de Hoekse Waard.

• Bou

John schreef:

>

> Even een antwoord. Eddy Bouwmans woont nog altijd in Aarle

> Rixtel.Raakt geen fiets meer aan en werkt voor een bouwbedrijf

Waarom niet?

Blessure gehad?

Te weinig doorzettingsvermogen om tegenslag te boven te komen?

Hoe oud is Eddy eigenlijk?

• Leon

Eddy is uit '68, dus van het jaar Voskamp.

Maar wat zijn carriere betreft, wat goed is kwam snel. In zijn eerste profjaren al voorin RvZwitserland, Dauphine en Classique des Alpes, voorzichtig gebracht door Post in de Tour, en toen stagnatie. Ik kan het mis hebben, maar moest Eddy niet afhaken bij de (sub)top toen de EPO-hausse begon? En als je daar niet aan mee wil doen, tja…

• Hemmer

Zanoli steelt auto´s