Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voskamp blijft

• De paling

Maar je weet toch ook dat als je tt1 wild worden je wel behoorlijke renners nodig hebt om wedstrijden uit te rijden in plaats van “5 neo's”.En een beetje meer respect voor den bakker(er rijd niet een amateur rond die eerelijst als den bakker heeft)en hoffman(4 parijs roubaix).

• Leon

Uiteraard, liever èn Den Bakker èn Hoffman èn 5 neo's. Maar als je moet kiezen tussen TT-2 mèt die 2 routiniers of TT-1 zonder… Ze hebben nu toch ook wel een man of 8 die die wedstrijden wel aan kunnen?

• De paling

Maar ze rijden nu toch ook mooie wedstrijden,en dit zijn wedstijden die een neo niet aankan.En wat gebeurd er als er een paar goede renners van deze ploeg geblesseerd zijn wie gaat dan de kar trekken?

• Ad

Dat denk ik wel, Leon.

Laat de huidige kern maar in tact.

Voskamp, Schmitz, van der Ven, Kemna, Löwik, Hiemstra, en Sweet zijn TT1-waardig.

Voeg daarbij de goede knechten Vries, Reinerink en Van Velzen (de doorbraak van laatstgenoemde blijft maar uit) en de neo's Al, van Dooren en van der Kooij, aangevuld met renners als Hoffman, Wielinga en Tankink en je hebt een mooi team.

Ik moet er wel aan toevoegen, dat wanneer Wielinga en Tankink toetreden tot Scheppink's elite het programma moet worden uitgebreid.

Dat soort renners gedijt veel beter in Spaanse rondjes (waarom geen Vuelta in 2003?), de ronde van Oostenrijk of Romandië dan in Belgische koersen.

Met bovenstaand zestiental kun je een mooi dubbelprogramma rijden.

Klimkoersen met Sweet, Wielinga, Tankink, Al, van Dooren, Vries, Schmitz en Van der Kooij, overige rondes en (semi-)klassiekers met de overige 8.

What a day for a daydream…..

• Bas Dollevoet

Inderdaad Ad, what a day for a daydream. Maar het blijft een kwestie van geld en dagdromen is leuk maar vorig jaar deze tijd zouden ze toch ook misschien TT1 worden dus ik stop maar even met dromen en blijf tot oktober wakker.

• Ad

Dan zul je heel wat luciferstokjes nodig hebben, Bas :-)

• Martijn

Tankink laat anders nog steeds niet zien dat ie een berg fatsoenlijk op kan fietsen …

• Bas Dollevoet

Ik hoop dat je gelijk krijgt hoor Ad, alleen ik vond dat we vorig jaar heel hart van stapel liepen op dit forum dus nu ben ik wat voorzichtige dat is het enige.

• siegfried

Ik ben blij voor Bankgiroloterij. nu Kunnen ze even wat ademhalen en kijken hoe ze de pleog nog kunnen versterken. Alles op een keer hé mannen. als ik alle namen lees dan heb je tesamen al een ploeg van 40 renners …

• cychlod

Huub Duyn? Jos Pronk? dat zou idd wel wat zijn…..maar Mark Vlijm kan wel beter denk ik als ie nog ff zo doorgaat!