Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe wielen

• Mik

ok,

ik weet dat deze discussie al veel vaker is behandelt, maar nog een keertje:

Ik wil nieuwe wielen.. mijn eisen? Sterk, betaalbaar, en vooral mooi. Ik vind die cosmic carbon super mooi.. en ook de fir antara's maar welke wielen zijn nou kwalitatief het best ? ik rijdt zo'n 300 km per week.

ps. niet in wedstrijdverband

• cychlod

Als je geen wedstrijden rijd, vind je dat dan nie een beetje overdreven?? 2e hands zou je ze misschien wel kunnen aanschaffen. Kwalitatief zal het niet veel schelen, De Cosmic Carbone is gewoon compleet van Mavic en de Antarra zit een Dura-Ace naaf in. De Antarra's zijn iets duurder. Maar ze zijn allebij verschrikkelijk duur. Als je geen wedstrijden rijd ik dat best overdreven dus. Wat kwalitatief zeer goed wielen zijn Ksyriums van Mavic, zeer mooi, sterk, betaalbaar (550 Euro, ligt eraan waar je ze koopt) en je ziet ze overal! kijk maar eens op www.salden.nl/winkel/race daar kan je veel wielen bekijken, erover lezen en dan meteen bestellen.

• Kobe

De Cosmics kunnen er geweldig uitzien in veel fietsen (Cannondale, Look) en als het niet om wedstrijdwielen gaat, haal dan gewoon de mooiste. Geld is geen probleem zo te zien. Je kunt inderdaad ook een setje Ksyriums halen, de Elite heb je al voor onder de 350 euro.

• John

Kijk eens op de site van http://www.vantuyl.nl daar hebben ze hele mooie betaalbare eigen wielen.

Maar ik ben het met je eens de Mavic zijn het mooiste alleen DUUUUUUUUUUUUUUUUUUR

• Kobe

Tja, je moet je connecties hebben natuurlijk of je boodschappen bij de Aldi doen ipv de AH. Over mooie wielen gesproken, ik heb nog wel een setje zwarte Spengles te koop.

• Janneman

Math Salden heeft momenteel een aanbieding, Mavic Cosmics voor 295 Euro. Dat kosten de Fir 350sc met Dura Ace naaf daar ook. (Persoonlijk zou ik voor de Cosmics gaan).

• raf

Discussie op (of over) het randje van snobisme?

Zeker voor een niet wedstrijdrijder!

• niels

Koop gewoon de ada's die hamilton ook heeft!!!!!!!

• Bou

“Gewoon” Mavic Classic velgen (wel keramisch)

Of ben ik nou de enige die gewone lage velgen het mooiste vind?

• Jim

Volgens mij wordt de Post Scriptum niet goed begrepen.

Mik zoekt namelijk betaalbare trainingswielen en zijn voorkeur gaat uit naar een setje Fir antara's of Mavic cosmics.

Deze discussie is duidelijk over het randje, raf.