Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pol Debaeremaker op NED 3 0.09

• Kobe

Zo dadelijk voor de nog wakkere wielerfans een documantaire over Polleke Debaere. Komt dat zien!! Nederland 3 0:09.

• Bou

Ja, was leuke documentaire.

• Leon

Godverdegodver, met dikke stift aangekruist in m'n MikroGids, en nog vergeten!

Wordt t nog herhaald?

• Kobe

Volgens mij was dit een herhaling. Waarin Polleke maar weer aantoonde een apart menneke te zijn, wat een held!!!!!!

Ik denk trouwens dat de videoband met de docu de komende weken nog wel in Nijmegen komt, dus als er geen leven is zonder Pollek, dan moet je maar ff mailen.

• Gregory

De documentaire is 2 jaar geleden op Canvas geweest. Ik heb hem toen op video opgenomen.Deze docu is overigens op diverse festivals in de prijzen gevallen. Geeft een mooi beeld achter schermen van de zogenaamde ‘kermiskoersploegskes’. Er valt trouwens trouwens heel wat te lachen in deze reportage.Ze filmen over het jaar 1998.

Een aanrader!

• Kobe

Eigenlijk stelt de docu niet veel voor. Gewoon een kamer in de auto naast Polleke en spektakel gegarandeerd. Zeker als hij moet onderhandelen met de Sponsor.

• Gerard

Kneuterigheid ten top die Polleke Debaere. De onderhandelingen met de sponsor, zijn uitspraken op het feest met zijn dronken kop en dubbele tong over de arts die bij de ploeg moet komen.

Een documantaire die ik al eens eerder had gezien. Zo kan het alleen in het Belgische kermiskoersen metier

• Egon van Kessel

Gregory,

Inderdaad een prachtig ducument over wielrennen.

Is het u bekent of deze docu verkrijgbaar is?

• Outsider

Docu heet toch “Welcome to my World”? Inderdaad mooie docu!

Nog een aanradertje lijkt me “Le velo de Gishlain Lambert”. Een jaar geleden vroegen ze ons om mee te doen als figuranten maar hebben dat door tijdgebrek helaas niet kunnen doen. Nu is de film af en draait vanaf vandaag in de cinema. Film gaat over de carriere van een knecht halverwege de jaren 70 met alles erop en eraan. Weet niet of de film in het hele land draait maar in ieder geval wel in Breda (cinema chassee). Schijnt tof te zijn, volgende week weet ik het ook.

• Leon

Om niet 2 keer hetzelfde te hoeven schrijven:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=173&i=40294&t=40294