Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Simoni's snoepjes

• Leon

Eerst hadden we de tandarts, nu dit:

Simoni blames caramelised sweets for cocaine

Gilberto Simoni, who recently tested ‘non-negative’ for cocaine on two occasions, now believes that the source of the drug was a South American sweet made of honey with traces of cocaine in it, given to him by his aunt Giacinta just before the Giro del Trentino. Simoni explained this to Bruno Giardina, the investigating magistrate in Trento at his hearing last Saturday. However, prosecutor Giardina wants more information about the product, and how much it costs.

Hellup

• Rob Peters

Beginnen we weer?

• Kobe

En laat nou tante Giacinta de zus/vrouw van Moser zijn.

• Hemmer

Ik vindt het gewoon een schande voor de wielersport dat men dit nog in het nieuws brengt. Hij verlaagt de wielersport nog verder dan het al kan. Op dit soort uitspraken zouden ook zware schorsingen moeten staan. Verder kan men inhoudelijk niet reageren op dit soort bagger van deze pakhaas. Slechte PR voor de profwielrennerij in het algemeen. Misschien zou een spreekverbod (over de redenen van de aanwezige verboden stof) van 1 jaar goed voor de profs zijn.

De reden is toch altijd dezelfde en men verlaagt alle wielrenners in het algemeen hiermee niet nog verder. Maar er zal momenteel in Italie wel een commissie worden opgericht met conconi´s en ferrari´s die alle snoepjes gaan onderzoeken.

Waarschijnlijk zijn er de afgelopen weken in het geheim snoepjes gefabriceerd met een dosis cocaine gelijk aan het niveau wat bij simoni gevonden is. De onderzoekscommissie zal over 2 maanden bekend gaan maken dat hoogstwaarschijnlijk simoni hier een snoepje van heeft gegeten. Ook wordt bekend gemaakt dat de tante na een vrijwillige test ook positief bevonden is. Hieruit moet dan aannemelijk worden gemaakt dat simoni onschuldig is.

Je zou deze @!#$ alleen al voor zijn uitspraken een pistoolschot in de knieschijf moeten geven. Volgens mij is dat het enige wat echt helpt tegen dit soort renners.

• Paultje

OH Ja,

en hoe zit dat bij die voetballers dan met die repen chocolade van een paar weken terug bij een positieve Feijenoorder.

Daar hoor je anders niemand over en hij speelt gelijk weer

• franck

Ik vind de mystieke, gezworen eenheid van de wielerwereld toch wel apart en geinig……door met z'n allen (coureurs, begeleiders, officials en pers) niets naar buiten te brengen blijft het lekker in de wereld. Het hoort gewoon bij het wielrennen…(hmmm, da's eigenlijk best een trieste constatering), laten we het maar zo houden.

• Marc

Ik wou net zo'n soort stukje als Franck gaan schrijven, maar dat is nu dus niet meer nodig.

Vind ik ook Frank.

• Bou

De heren Smolarek, de Boer en Davids zijn natuurlijk volkomen onschuldig. :?

• Bou

franck schreef:

>

> Ik vind de mystieke, gezworen eenheid van de wielerwereld

> toch wel apart en geinig……door met z'n allen (coureurs,

> begeleiders, officials en pers) niets naar buiten te brengen

> blijft het lekker in de wereld. Het hoort gewoon bij het

> wielrennen…(hmmm, da's eigenlijk best een trieste

> constatering), laten we het maar zo houden.

Zoals anderen al eerder op dit forum constateerden, kun je je inderdaad afvragen waarom “negatieve” renners niet boos worden op “niet negatieve” renners.

• Leon

Toch blijft het geval-Simoni natuurlijk een vreemde toestand.

Als ie nou op testosteron, epo of een ander prestatieverhogend middel was gepakt, dan was dat verklaarbaar geweest. Ook dan zouden er allerlei uitvluchten zijn geweest, ook om te lachen .

Maar nu heeft ie dus waarschijnlijk een lijntje gesnoven. Soit?! Da's 1 of 2 maanden schorsing ofzo, vanwege de geringe prestatiebevorderende werking van het witte goud. Waarom dan allerlei vreemde verhalen in plaats van gewoon toegeven?

Het lijkt erop dat ze echt niet weten hoe dat spul in zijn lichaam komt, en dat men nu bezig is allerlei vage oorzaken te zoeken.

En over die nandrolon: ik denk dat het nu toch inmiddels wel van allerlei kanten bekend is dat er allerlei vervuilde voedingssupplementen op de markt zijn. Het wordt tijd dat dat eens zwart op wit bewezen wordt.