Jan Ullrich is voor een jaar zijn rijbewijs kwijt. Bovendien moet hij twee maandsalarissen boete betalen, wat neerkomt op ca. 660.000 euro. Tja. Wie het breed heeft…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMarijke schreef:
>
> Ik vind boetes die van een loon afhangen een goede
> Skandinavisch wet. Zouden we in Nederland ook moeten doen.
En de prijs van bier, moet ook een vast percentage van het loon zijn?
Valt buiten de “scope” van dit forum, maar als er dan toch over begonnen wordt wil ik er wel ff op reageren.
Dus Bou, jij vond het ook een goede zaak dat Rivaldo op het WK een boete van wel 6000 euro kreeg voor zijn au-wat-ben-ik-toch-hard-op-mijn-kop-geraakt aktie?
Dat is even hoog als de boete die - willekeurig - de reserve-linksback van Sierra Leone zou krijgen voor zo'n actie. Alleen zal die laatste dan nog wel een keer uitkijken voor ie weer eens zoiets doet. Rivaldo heeft nu ongeveer 10 minuten voor niks “gewerkt”.
Leon schreef:
>
> Dus Bou, jij vond het ook een goede zaak dat Rivaldo op het
> WK een boete van wel 6000 euro kreeg voor zijn
> au-wat-ben-ik-toch-hard-op-mijn-kop-geraakt aktie?
> Dat is even hoog als de boete die - willekeurig - de
> reserve-linksback van Sierra Leone zou krijgen voor zo'n
> actie. Alleen zal die laatste dan nog wel een keer uitkijken
> voor ie weer eens zoiets doet. Rivaldo heeft nu ongeveer 10
> minuten voor niks “gewerkt”.
nee, ik vind dat Rivaldo gewoon geschorst zou moeten worden voor een aantal wedstrijden
Maar ik zie geen enkele reden om een verkeersboete wel inkomensafhankelijk te maken, en goederen niet.
Het is toch ook niet “eerlijk” dat ik veel langer moet werken om een auto te kunnen kopen dan mijn grote baas G. Kleisterlee?
En zo kun je nog wel een tijdje doorgaan. De uiteindelijke conclusie is dan, dat je alles inkomensafhankelijk zou moeten maken, en dan maakt het niet meer uit wat je verdient. Dan is het zelfs het beste om maar niet te gaan werken, want dan zijn bier en auto's gratis, en zijn al je boetes 0 euro!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?