Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Levi?

• vince

Rijdt Leipheimer deze weken eigenlijk ergens een race? Zweden? DL? Oostenrijk?

Heeft ie in Duitsland gereden?

• J-T

volgens mij rijdt hij alleen in de ronde van zwitserland voor de tour. ik weet het niet zeker…vince schreef:

>

> Rijdt Leipheimer deze weken eigenlijk ergens een race?

> Zweden? DL? Oostenrijk?

> Heeft ie in Duitsland gereden?

• Heraclitus VII

… en eind vorige maand de Ronde van Luxemburg (8ste plaats).

Hij zou wel eens de hoogstgeklasseerde Rabo-renner in de Tour kunnen worden… want Boogerd zie ik het ook dit jaar niet ‘maken’, helaas.

• Marco

Leipo is nu met Boogerd aan het trainen in de Alpen en rijdt alleen de Route du Sud voor de Tour.

Toch vreemd dat hij niet in Zwitserland start, waar Rabo wel een ploeg heenstuurt. Zo zwaar is Leipheimer z'n programma nog niet geweest dit jaar …

• FRST

Leipheimer = Luttenberger II.

In de blinde ambitie een Ronde-winnaar aan te trekken, nemen ze een renner die 1 keer 3e wordt in de Vuelta.

Leipheimer komt in het hooggebergte sowieso tekort.

Slecht beleid om deze eendagsvlieg voor een megasalaris aan te trekken. Voor dat geld hadden ze beter Rumsas kunnen nemen.

• Fenso

Leipheimer rijdt de Route du Sud

22 - 25 juni

• Marco

Dat geluid heb ik al eerder gehoord …

We zullen zien na de Tour, waarin Leipheimer volgens mij hoger eindigt dan Rumsas …

• kritxebarria

Het zal erom houden, ze zullen strijden om plaats 16!

• Siegfried

Rumsas kan een top 5 behalen. Hij is ene onderschatte renner. zoals kivilev vorig jaar.

• Kobe

Ja laat Rumsas de Tour maar winnen en Sastre de Vuelta, da zou mooi zijn.

Maar het leven is nie altijd mooi…