Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boete Ullrich

• Christian

Het parket van Freiburg heeft Jan Ullrich een boete opgelegd van twee maandlonen. Ullrich reed begin mei door nadat hij in een dronken bui een fietsenstalling had geramd. Zijn kenteken is JU4444. Ik dacht JU2222

Ullrichs jaarsalaris wordt geschat op vier miljoen EURO, de boete zou in dat geval 660.000 EURO bedragen.

• SUPERGROVER

Je mag als coureur ook helemaal nix he,

• Maasdrieler

kluivert kreeg volgens mij heel wat minder(volgens mij een taakstraf van een paar uur) en die reed nog iemand dood ook.

• Miramar

Tja…. dat is de sportcultuur in Nederland, als er een voetballer word betrapt op een verboden middel is ie verdacht, en een wielrenner is direct dader!!!

Miramar…

• Christian

juist nederland is wat dat betreft voor bekende personen veel te klote!!!

• Janneman

En die Kluivert presteerde het ook nog om iemand te verkrachten. Maar ze mogen mooi voor het Nederlands 11tal blijven voetballen.

• Peet

what the f*** heeft dit nou weer met de sportcultuur in Nederland te maken??

dit gaat over duitsland hoor. als jullie niks nuttigs te melden hebben kunnen jullie beter je mond houden.en by the way, het is jaamer dat hij niet aan de tour meedoet want dit jaar had Der Jan die amerikaan verslagen. nou ja dan maar de vuelta he.