Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK voor espoirs

• mooi weerrijders.

wie gaat er dit jaar de verrassing bij het Nk voor neo´s worden nu heel de zevenheuvelenweg in het parcours is opgenomen.

Wij denken aan Peter van Achtmaal.

Van Achmaal wint al de 1.5 klassieker de Omloop van het Waasland en de topklassieker van Coningsloo in Belgie.Is vandaag vertrokken naar de Baby Giro en zal zichzelf daar wel helemaal in vorm gaan rijden en zal op het NK gaan vliegen.

• Flandrien

Dan is het dus ook niet echt een verrassing als hij goed rijdt lijkt mij. :s

• Rofepeja

Wordt tijd dat ze de holdeurn opnemen, is iets zwaarder.

Rob

• Roy

rijd bert stoy de baby giro, of is ie ergens gastrenner (Van Achtmaal)?

• Pieter

Guido mutsaars

• Leon

Heb ik ook al eens geopperd bij de organisatie. “Dan wordt Berg en Dal totaal onbereikbaar” was het antwoord…

En zoals je waarschijnlijk wel weet vallen alle Hollewegen af vanwege het bladerdek daar, die het tv-signaal storen. Volgend jaar maar weer Zuid-Limburg?

• Leon

Maak je geen illusies over dat stukje 7h-weg dat erbij komt. Het is wel ietsje zwaarder dan die andere heuveltjes, omdat je geen afdaling als aanloop hebt. Maar het stelt niet veel meer voor dan 2 keer 400 meter extra aan 6 procent of zo.

Zoek de favorieten dus toch maar in het rijtje goeie sprinters.

• Fast and the Furious

Nou ik zal niet voor een sprinter gokken, ik weet niet wie het rondje al gereden heeft? ik wel dus maar hier gaat geen grote groep tegelijk naar de finish rijden!

Dat extra ‘'klimmetje’' maakt het wel degelijk zwaarder dan verleden jaar, omdat wanneerer nu hard door wordt ‘gesnokt’naar boven het helemaal op een lint wordt getrokken en het dan daarna ook nog eens op de kant kan gaan en dan pas krijg je nog de klimmetjes die verleden jaar al veel renners het zuur opbraken!

Bovendien waar je vorig jaar de zevenheuvelenweg opdraaide had je veel snelheid en was het peleton redelijk compact bijeen zodat het stuk daarna op de kant niet zo lastig was, dit jaar zal ik daar maar degelijk rekening mee houden.

Mijn favorieten zijn geen sprinters, maar flyers zoals Lenferink, Heyboer, Slabbekoorn en misschien van Achtmaal.

• Merijn

Bij de neo's gaat het uit elkaar gereden worden, bij profs en elite verwacht ik van niet. Die zijn wat meer gewend aan de harde koersen.

• Richard

Het word van Agtmaal zonder twijfel, d'r hoeft niet meer gefietst worden! ;)