Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour de France 2002

• MP

ja 2000, maar we zijn nu 2 jaar verder namelijk 2002

• Drivers

Pettachi rijdt niet??? humzz das jammer!! mcewen is een prima vervanger..!!

Ik denk toch dat Hamilton verrast.. klom goed mee rijdt een prima tijdrit en reed rond met een schouderblessure…

Mijn 9 renners zijn dus: Armstrong, Moreau, Botero, GGaldeano, Beloki, Hamilton. Mcewen,Steels,Zabel

simpel

Hamilton is nog vervangbaar door Zubeldia of Sevilla of Kivilev echter hamilton haalt gewoon veel punten met de tijdrit

gr.

• MartijnS

Vorig jaar kon hij niets laten zien omdat Fassa hem niet liet starten.

• Jacques

Reken niet po Hamilton. Als hij al meegaat zal hij niet presteren. Dubbel Giro Tour blijkt voor de meesten niet haalbaar. Renners die in de Giro goed presteren doen dat meestal niet in de Tour. Natuurlijk zijn er uitzonderingen (Pantani, Indurain, Roche) Maar dat is alleen voor de grootste weggelegd. En daar wil ik Hamilton toch niet toe rekenen.

• Thomas

Als hij mee doet pakt hij toch zeker een paar puntjes in de tijdritten………

• Heraclitus VII

Vreemd… en dat voor een coureur met podiumkansen… ;-)

Zonder gekheid, ik ben dol op iedere coureur die de komende tour spannender maakt dan de afgelopen jaren… maar vrees het ergste.

• Siegfried

enkele puntjes ja maar ik denk dat Sevilla wel meer puntjess pakt i ndeb ergen dus ze blijven elkaar waard. i kozu persoonlijk ook kiezen voor Sevilal of Botero. Prono's zijn gokspelletjes. geluk of geen geluk.

• Sven

Damien Nazon is een van de beste sprinters, dus die zou ik er zeker niet uithalen. En waarom Zubeldia? Die is vorig jaar in de Tour niet één keer bij de top-20 geëindigd.