Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Klassieke wilershirts

• Winston

Wie weet waar ik het beste kan zoeken naar (de wat oudere) wielershirts. Niet om te verzamelen maar om te dragen. Het klassieke TI-Raleigh shirt bijvoorbeeld is onderhand mode geworden. Ik weet dat er nog veel meer van dat soort shirts zijn, die het ook erg goed doen.

Alvast bedankt voor de info.

Winston

• Siegfried

ik weet dat er ook een site bestaat waar je de molteni trui en de Brooklyn trui kan kopen. Vraag me de url niet meer hoor maar er is zeker een site van.

• Winston

Siegfried,

Bedankt voor je hint. De site is vintagevelos.com. (google staat weer voor niets)

Mooie shirts, aleen die prijzen! Als echte hollander kijk ik nog even verder, maar ik zal de verleiding niet kunnen weerstaan denk ik.

Winston

• eefje

In tilburg zit listex (ik hoop goed geschreven) dit is een kleding dump waar je met wat zoeken de mooiste klassieke shirts vind. En natuurlijk gewoon de vlooienmarkt, waar je voor een paar eurotjes raleagh en ijsboerke shrtjes tegenkomt.

• Harrie

Op 1 van die wieler-ruilbeursen misschien ?