Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

internetadres tourpoul gevraagd

• mrP

Kan iemand mij een internetadres geven waarop ik een poultje voor de tour de france in kan vullen?

• maarten

Geeeuw,

Slaap gerust voort. Als je nu eens op de hoofdpagina van dit forum kijkt vind je direkt tien Tourpools.

• mrP

O, sorry hoor, heer maarten, zou ik niet goed gekeken hebben dan, sorry nogmaals dat ik zo slaapverwekkend ben, toch bedankt en slaap lekker verder…

• maarten

Ik hou gewoon niet zo van domme vragen waar je na 10 sec. zoeken zelf het antwoord op kan vinden. En ondanks dat ik het een simpele vraag vond heb ik toch de moeite genomen je verder te helpen.

Je kan ook meedoen met de VSS op deze site deze is echter wel voor de belangrijkste koersen over het hele seizoen en de kans dat je daar nog de achterstand kan inhalen is vrij klein.

m.v.g.

Maarten

• mrP

ok, bedankt voor de moeite, ik was inderdaad gewoon te lui om zelf te gaan zoeken, dus het was een overbodige domme vraag,

vriendelijke groet

mrP

• Jacques

Toch niet. De in mijn ogen leukste tourpoul, tourmanager.nl is ong niet beschikbaar en staat ook niet op wielrennen.startpagina.nl. Komt deze nog beschikbaar dit jaar?