Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dauphinee

• talentje

Lance Armstrong wint vandaag de lastige etappe voor Moreau en Kivilev

• Hans

Leuk voor armstrong. Ik vind alles best als hij de tour maar niet wint. Ik weet dat het bijna zeker dat hij de tour gaat winnen, maar ik mag toch hopen dat het niet gebeurd./

• Marco

Armstrong heeft er alvast een nuttige helper bij: Landis blijft z'n tweede plaats behouden in het klassement.

Ook opvallend: opgave Sevilla

• maarten

Sevilla heeft opgegeven omdat hij nog teveel last had van de gevolgen van de val de dag ervoor. Met de Tour binnen enkele weken is het normaal dat je geen risicos neemt voor een 5de plaats in de dauphiné.

• Siegfried

Zijn ploegmaat Santi Perez gaf ook op.

ik vond het een prachtrit.

• Peet

juist hans, alles is beter dan dat armstrong de tour wint. maar helaas worden de concurrenten een voor een geëlimineerd, nog voordat de tour is begonnen. coast doet niet mee, ullrich rijdt zichzelf in de prak enz. je zou haast gaan hopen dat VDB (of zijn hond) iets moois laat zien maar anders wint die vreselijke amerikaan de tour met 12 vingers in zijn neus en een half uur voorsprong….gelukkig ben ik tijdens de tour op vakantie

• Marijke

Vreselijke Amerikaan?

Wat heeft hij jouw misdaan?

• Marco

En jullie zijn wielerliefhebbers?

Hopen op een spannende Tour (wat ik doe) is iets heel anders dan hopen dat iemand niet wint …

• Ghislain Lambert

Reeds een paar tours vergald met zijn verschrikkelijk lelijke rijstijl en zijn hypocriete kop!