Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Terpstra de nieuwe eeuwige 2e!!!

• Mike

Niki Terpstra is weer 2e geworden.

Vandaag in het belgische Geel.

Terpstra was weg met een kopgroep van 13 man. er waren veel aanval pogingen in de finale. iets voor de finish demarrerd Niki. hij krijgt een klein gaatje maar de belgen Mario ickx (Domo) en Meersman (MEZ) gaan achter hem aan. Mario Ickx rijd alleen het gaatje naar Niki dicht met in zijn wiel Meersman. Terpstra en ickx zitten kapot en de 1e jaars junioren van MEZ schiet weg. op 900 meter van de Finish worden Niki en Ickx terug gepakt door de andere medevluchters. op + - 400 meter probeert Ickx het weer met meteen Terpstra in zijn wiel. in de laatste bocht hebben Ickx en Terpstra een klein gaatje en Meersman rijdt vlak voor ze. Maar in de laatste bocht vliegt Ickx de bocht uit (en knalt tegen een beton paaltje) en Niki ook bijna maar hield zich recht maar stond helemaal stil. in de laatste rechte lijn van 300 tegenwind weet Niki nog net voor de andere vluchters te blijvenen wordt 2e. Meersman won met ongeveer 100meters voorsprong op Terpstra.

Amai Terpstra weer 2e ik wordt er gek van. nummer 7 is dit alweer. wie help morgen NIKI in gelderseiland.

mvrgr

Mike Terpstra (Het Broertje)

• Yievan

de bezemwagen ?

• RemZ

schuift dat?

• c

hij moet eens wat vaker met mij trainen komt het wel goed met die jongen!!

• Kenner

Of hij moet eens wat vaker met mij trainen, dan komt het zeker goed!

Trouwens als je al 7 keer tweede geworden bent dan zal die eerste plaats echt niet ver weg zijn.

“De Terp” moet voorlopig maar niet wanhopen, want ik ken een hele ouwe rukker die vroeger ook bijna nooit met de overwinningsbloemen zwaaide en later toch nog aardig als wielrenner terecht kwam.

Als ik me niet vergis werd die rukker zelfs ooit eens wereldkampioen op de weg en ging hij in de Tour de France ook nog aardig tekeer…

Maar goed, als ik me niet vergis dan ligt er in Heerlen een parkoertje waar De Terp ook nog aardig tot zijn recht kan komen.

Want wie weet hoe een koe een haas kan winnen.

Mvrgr,

Kenner (ook van tweede plaatsen -22 x 2de in de en etappe van de TdF-)