Zijn inderdaad flinke snelheden, dat moet je toch maar even doen. Ik dacht dat Mike Alloo 2e jaars was maar ik zie op de site van Tour Pay De Vaud dat hij van Augustus 1985 is, dus hij is nog maar 16 jaar net als Lars Boom die is zelfs van December 1985. Die Konontchouk is een superknoest, een bonk spier, van 18 jaar oud, dus kun je zeggen dat Mike een supertijdrit heeft gereden!!
Jammer voor Dion dat het dit jaar geen klim WK is net als vorig jaar of als volgend jaar! Anders hadden we er een speerpunt bij gehad voor die regenboogtrui want die jongen doet het erg goed op dit terrein.
Hebben ze bij Rabobank tijdens het scouten vorig jaar hun ogen gesloten gehouden voor deze tijdrijder en deze klimmer. Ik hoorde Frans Maassen toch op tv zeggen dat ze bij Rabobank selecteren op jongens met een “specialiteit” en deze 2 mannen hebben ontegenzeggenlijk toch een specialiteit lijkt mij, echter het zijn ook geen ideale schoonzoons dan zal daar het schoentje vringen denk je dan!
Nee, want in een intervieuw met grote baas (en ideale schoonzoon ) Jan Raas
staat vet gedrukt boven het bewuste intervieuw “IN ONZE PLOEGEN MOGEN (MOETEN) BEST EEN PAAR ROTZAKKEN BIJ ZITTEN”!!!!!!!!!!!!!!!! En ook aan deze eisen doen de 2 renners.
Gelukkig krijgen deze mannen ook bij de KNWU de kans om grote internationale wedstrijden te rijden zodat hun ontwikkeling op dat gebied gelukkig niet achterblijft ten opzichte van de andere toppers. René Kos is een coach die mij ideaal lijkt om deze mannen te begeleiden zie Thomas Dekker vorig jaar. En gelukkig voor deze renners lijden er meer wegen naar Rome. Ze kunnen nu vrijuit fietsen en mogen een keer falen, op hun bek gaan zeg maar, en dat moet kunnen want ook daar wordt je een betere coureur van.
Succes mannen.