Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uitslag tijdrit Zwitserland junioren

• Tjeuke

Richard, ik heb dit niet als stemmingmakerij bedoeld maar de Rabo opleiding word de laatste tijd flink op de korrel genomen. Ook ik heb een andere gedachte over opleiden en vind dat deze 2 jongens een goed voorbeeld zijn over de actuele situatie binnen de Rabo opleiding. Geert van Diepen van Rabo zegt altijd dat ze weinig talenten over het hoofd zien en tegen die stelling van Geert wil ik met dit voorbeeld over die 2 jongens laten zien dat ze wel degenlijk wel eens renners over het hoofd zien. En inderdaad in mijn ogen is Alloo ook geen moeilijke jongen maar hij wordt door anderen in dat hokje geplaatst, want wij Nederlanders zijn daar immers zo goed in, mensen (renners) in een hokje plaatsen! In mijn ogen moeten goede renners ook een beetje apart, eigenzinnig zijn en ik vind Mike best een beetje apart maar daardoor is hij nog geen slechte jongen.

• Tjeuke

Peter van Agtmaal vind ik ook zo'n jongen, ook een prima vent en een beetje apart maar een eerste klas renner die het nog ver gaat schoppen als hij op tijd de juiste mensen tegen het lijf loopt. Ik hoop en denk dat dat ook gaat gebeuren voor zowel Alloo als van Agtmaal.

• Kenner

Ach Gerard,

Gerard schreef:

> Tjeuke, je bent een stemmingmaker en stoker.

“Wijsheid” kent geen tijd!!!

Maar die uitslagen tellen wel!!!

Mvrgr,

Kenner (ook van stemmingmaken en stoken…)

• Kenner

Jongens toch,

Het gaat er in een tijdrit toch niet om “hoe hard je rijdt”??

Het gaat er toch alleen maar om dat je harder rijdt dan de anderen…

Wat maakt het nou toch uit dat de een 49 km per uur rijdt en de ander in een andere tijdrit weer 50 km per uur???

Je moet als tijdrijder gewoon iets harder dan de rest rijden.

Ja toch???

Mvrgr,

Kenner (ook van soms iets sneller rijden dan anderen…).

• maarten

Kenner,

Het gaat er inderdaad om om eerst te eindigen en soms toch ook wel om het gemiddelde(de eeuwige roem van Verbrugghe met de snelste proloog ooit) en de tijdwinst(werden er niet grote rondes beslist in secondes?) die je maakt.

Als je mijn tekst aandachtig had gelezen had je gezien dat ik reageer op de posting betreffende “de afdalings theorie”. Een studie van de gemiddeldes geeft eerder aan dat dit een zware(lees niet vlak of veel wind of bochtige of een combinatie hiervan) tijdrit was.

En daarna op Paulo die zichzelf tegenspreekt en er blijkbaar eerst niet van overtuigd was dat een junior 50 km/u kan rijden wat een topper echt wel kan en ook nog eens zeer ten onrechte de Prestaties van W.V.M. minimaliseert.

Het was zeker niet mijn bedoeling de prestatie van deze jongens te minimaliseren. Maar om de afdalingstheorie en de misvatting dat een jonge renner geen 50km/u kan halen op een tijdritje te weerleggen.

m.v.g.

Maarten

• bakatos

wat een gejammer allemaal

• King-Kong

Ha ha ha ha ha ;)

• Ploegmaat

Hoe gaat het met de kleine donky Kong??

• Ab

Murk 9e in een tijdrit maak dat een kat wijs.

Wie is er eigenlijk mee als begelieder van de selectie?

Die moet zijn jongens niet aan de auto laten hangen, want Murk 9e kan niet safe gegaan zijn.

• Ploegmaat

@!#$ maar