wie weet misschien de komplete uitslag van het gelders Eiland van de nieuwlingen?????? en van de junioren, maar daat duurt nog ff.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsVeel “grote” namen zaten niet in de kopgroep, Alleen: Verstegen, Veelers, Harms, Stjakovac, Hassink…. andere waren natuurlijk ook sterk genoeg. IN het peloton werd in de laatste ronde totaal niet meer gereageerd en lieten het gewoon lopen, waardoor de voorsprong al snel veel te groot werd. De laatse klim deet bij bijna iedereen te veel pijn en dat wilde ze blijkbaar in de slotkilometers nog evetjes afreageren, want ik heb de laatste 10 km op mijn tandvlees gereden.
Nou Maarten ik had niet verwacht dat ik zover zou komen in de koers na een week griep te hebben gehad en daarbij ik heb in deze koers toch wel een steentje (kei) bijgedragen zowel aan het succes van Erik Verstegen als aan de koers opzich en voor mij persoonlijk was het niet zo belangrijk om prijs te rijden dan wel mijn conditie weer terug op pijl te krijgen (vandaar dat ik de aanval koos) en daarbij ik heb jou niks zien doen waarvan ik denk dat jij tot een categorie hoger moet worden ingeschat als “pannenkoeken” ( alleen omdat je een keer prijs rijd) (zeer zeldzaam).
Vriendelijk groet Hans Timmermans dit berichje is speciaal aan Maarten Mandemakers.
Toch jammer dat jij dit als een aanval ziet hans. Je kan blijkbaar weinig incasseren, toch ook ook wel een beetje raar, omdat jij meestal de mensen sterk bekritiseerd. (is niets mis mee hoor)
Voor de wedstrijd zei jij gekscherend pannekoek; als ik dan niet op dezelfde manier een opmerking na de wedstrijd mag maken, zonder vervolgens door jouw aangevallen te worden vind ik dat toch jammer. Kom op, laat je niet zo kennen.
Ook de manier hoe jij mij terugpakt vind ik een beetje flauw. Zelf ga je meteen in de verdediging met het feit dat je ziek bent geweest.(goede reden). En vervolgens ga je op mijn voorlopige seizoen afgeven, terwijl jij de achterliggende redenen daarvan ook niet kent. (Ik heb er geen behoefte aan om me daarover op het forum mee te verdedigen, maar als je het wil weten, dan kun je het op de koers vragen)
Het laatste punt is dat ik later wel degelijk de aanval koos, namelijk door met 2 man naar de kopgroep te rijden. Ik begrijp dat jij dit niet meer kunt weten, omdat je toen waarschijnlijk al weer op weg naar Dongen was.
Ik hoop dat je dit alles niet weer als een aanval ziet, want zo blijven we bezig.
Nog steeds met vriendelijke groet,
Maarten Mandemakers
Oja, dit bericht is speciaal voor Hans Timmermans
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?