Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bergcriterium berg en terblijt

• Peet

En ik ben de nep Peet (eigenlijk Insider), want Peet vond het prima als je andere namen aanneemt. Overigens erg leuk dat je als Nederlandse wielrenner, die om bepaalde redenen net over de grens woont ook meteen het stempel *** Belg opgeplakt krijgt door een aantal figuren. Dat vind ik nu triest!

• Nederlandse Peet

Wouter schreef:

>

> Trieste @!#$ BELG, zodemieter lekker van deze site, en ga in

> je eigen @!#$ land maar commentaar geven.

Belgische Peet schreef:

>

> grrr

Tja Belgische Peet, wie kaatst kan de bal verwachten he, daar moet je op zijn voorbereid

• Wouter

Wat nou tututu, je weet helemaal niets van mij Arsenio. Dus hou je zielige commentaar lekker voor je

• Nederlandse Peet

Belgische Peet schreef:

>

> ….Overigens erg leuk dat je

> als Nederlandse wielrenner, die om bepaalde redenen net over

> de grens woont ook meteen het stempel *** Belg opgeplakt

> krijgt…

bepaalde redenen…….Toevallig te gierig om Nederlandse belasting te betalen??

• Willem

1. Meys.

2?

3?

etc.Wouter schreef:

>

> Wat nou tututu, je weet helemaal niets van mij Arsenio. Dus

> hou je zielige commentaar lekker voor je

• Kobe

Tjonge, wat een gezeik hier.

Heeft niemand een uitgebreidere uitslag??

• kenner

Jenning stefan heeft zijn sleutelbeen gebroken

• harry

1. Maikel Paas 2. Jennig Huizinga 3. Marc de Maar 4. Jan Winkelmolen 5. Bram Conijn 6. nard v/d sanden 7. Joost Spring't Veld 8. Steven Mengels 9. Daan de Jonge 10. Tom Vermeer Leidersprijs: Spring in 't veld

• harry

1. Raymond Meijs 2.Dennis van Dijken 3.kenny de Blok 4. Martijn Stougje 5. Roy Curvers 6. Stefan Cohnen 7. Aldo Klomp 8. Bert Dekker 9. Bas Robroek 10. John Troisfontaine 11. Jeroen Rutten 12. Nils Heinis 13. Ward Schiffelers 14. Stefan Lotz 15.Marc Blok 16. Wouter Perry 17. marc habets 18. Remon van den Hout 19. Ivor Bruin 20. Giel Robbin Leidersprijs: Meijs Strijdlustigste :Curvers

• Kobe

Yo thanx