Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sevilla weg bij KELME !!!!!

• Kobe

Slecht, slecht nieuws:

Oscar Sevilla laat maandag bij de UCI zijn contract bij Kelme ontbinden. Hij

heeft al 2,5 maand geen salaris meer ontvangen van Kelme.

Sevilla stapte zaterdag, gedeeltelijk uit protest, uit de Dauphine.

Over een overstap naar een ander team wilde Sevilla, die als een van de

belangrijkste belagers van Armstrong voor de Tour werd beschouwd, niets

zeggen.

Het Zwitserse Phonak heeft hem inmiddels een contract aangeboden. Voor die

ploeg kan hij enkel de Vuelta rijden.

• Christian

Klote!!!!

Nu wordt de Tour top tien misschien haalbaar voor Michael Boogerd maar Armstrong verliest concurrenten met bosjes.

• EZO

Waar heb je deze info weg ?

• Gerd

Zo wordt het wel erg makkelijk voor de Yank zoals jij hem noemt Kobe…

Van waar heb je die informatie????

Ik kan Sevilla eigenlijk geen ongelijk geven…hiermee bewijst hij een assertief wielrenner te zijn…Toch jammer voor de spankracht van de Tour…Of kan hij alsnog naar Telekom????

• Kobe

Dit is de exacte mail die ik van een over het algemeen zeer goed ingelichte bron kreeg.

• Marco

Waar haal je dit vandaan? Zelfs de Spaanse wielrensites melden dit nog niet …

Het leek nog allemaal goed te komen in de Classique des Alpes …

• EZO

ik hoop dat hij bij een goede ploeg terecht komt, waar hij dit jaar bv nog de Tour / Vuelta kan tijden . !!

• Reinier M

Zie http://marca.recoletos.es/edicion/noticia/0,2458,156725,00.html

13.06.2002 - 20:45

LA SITUACIÓN DEL KELME SIGUE SIENDO PREOCUPANTE

Sevilla pedirá el lunes a la UCI la ejecución del aval que garantiza su salario

El manager que rige los destinos del manchego Oscar Sevilla, Enrique Rodríguez, pedirá a la Unión Ciclista Internacional (UCI), el próximo lunes, la ejecución de parte del aval que garantiza los salarios de los empleados de Kelme, por la cantidad que actualmente se le adeuda al corredor.

En principio no han querido hablar de cantidades, pero la deuda puede ser importante si se llega a la ejecución del aval, al parecer cansado de tantos retrasos no ha quedado otra solución. Se sigue insistiendo en fuentes de Kelme que la Generalitat Valenciana tiene aprobada la subvención que acabaría con esta situación.

La oferta de Telekom

De la misma manera, Oscar Sevilla podría pedir la resolución de su contrato que le liga con la empresa ilicitana, lógicamente por vía judicial lo que le demoraría y no llegaría a tiempo de cara al Tour de Francia, para iniciar una nueva andadura con otro equipo, a pesar de los rumores, la oferta de Telekom es real y lo suficientemente importante, para que se le dé toda la credibilidad.

No obstante, Oscar Sevilla a pesar de estar bastante enfadado no tiene previsto a corto plazo, si no sucede algo imprevisto marcharse de la escuadra Kelme.

En otro orden de cosas, el colombiano Santiago Botero sigue con su visado de estudiante para ejercer con su trabajo profesional, aunque este no le caducará al menos hasta finalizado el Tour de Francia.

• maarten

Ik kan niet veel spaans maar ik lees:

De bankwaarborg wordt opgevraagd om de lonen te betalen en er is de mogelijkheid naar telekom te gaan. Dus niets van hij gaat weg, alleen hij kan.

Kan er iemand deze tekst van Reinier M.even vertalen A.U.B.

• EZO

Dit is een oude tekst van 13/6 en gaat niet over hetgeen Kobe hier aankaart !

gaat over het stukje dat hij evt. naar telekom zou gaan, in het duits komt dat hier op neer : http://radsport-news.com/news/kelme2002aus.shtml