Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK naar Gulpen!

• Sheriff

Wie is het met mij eens dat het NK naar Gulpen terug moet?

Veel mooier voor het publiek, we hebben al zoveel massaspurts gehad het laatste seizoen. Ik ben overigens vóór een eigen kampioenschap voor eliten zonder contract. Die mogen anders toch weer een vorsprong pakken van een 5 minuten om die weer is een uurtje kwijt te raken.

Groeten van de Sheriff

• M. ten Haaf

Zekers, in Gulpen is het mooier. Al is het maar omdat ik het dan live kan bekijken.

• mokum

Ja helemaal mee eens!!

Een mooier parcours en vooral veel selectiever.

Een garantie dat de beste zal winnen.

Ik vind het leuker om alle NK's in Limburg te verrijden omdat de sfeer onder de rivieren veel gemoedelijker is.

• Pistier

Ik ben voor de keuteberg op, Dode man af. Ongeveer drie kilometer. Perfect!

Pistier

• vince

moeten ze bij de keutenberg wel even dat grind wegvegen.

is killing!

• c

Ja en dan over dat bruggetje weer terug de keutenberg op en dan wel mistens 250 km want anders zou het misschien niet selectief genoeg zijn

• Bou

Ja, en na de Dode Man rechtsomkeert en weer terug de Dode Man op en afdaling Keutenberg. En dat 50 keer.

• SUPERGROVER

Mannen,

Gewoon terug naar de slingerberg,vond dat zelf het allermooiste&sfeervolste parkoers,

SUPERGROVER

• vince

kunnen ze geen rondje verzinnen rond Epe? In het Vijlener bos of een lus via Slenaken?

Mooie lange (voor NL begrippen) klimmen.

• mokum

Vince en Supergrover eindelijk twee verstandelijke opmerkingen.

Dat krijg je een leuk en gezellig NK!