Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pantani (en ploegmaats) 8 maanden niet te zien

• Tom

Geschorst voor 8 maanden vandaag (zie cyclingnews, gazetta, …)

• HansH

Nou ja, veel verschil zal het wel niet maken.

• Resurrect

Wat is dan de reden dat ze geschorst zijn??

• Frank

Er is een spuit met insuline op de kamer van pantani gevonden.

Ik had eerst een totaal andere mening met betrekking tot dit onderwerp, maar de andere forumleden hebben me echt weten te overtuigen.

Dus nu denk ik, die Pantani wordt dubbel gepakt. Het valt al niet mee om en suikerpatient en wielrenner te zijn, wordt hij nog geschorst ook.

• Hugo Sanchez

Gerechtigheid kent geen tijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ciao a tutti

• Leon

Die ploegmaats nu misschien wel, benieuwd wat Forconi, Clavero, Fincato, Cigana c.s. nog kunnen na hun bijelkaarklitperiode.

• Siegfried

Wacht maar af. Die ploeg zal nu wel eens kunnen rijden om hun plaats i het peloton te behouden. Dan dnek ik zo aan een mizourov , Astarloza , Mazzanti , …

• SUPERGROVER

hee jongens,

Voor Pantanie nix aan de hand,hij kan toch 8 maanden hard trainen,

en als hij slim is………..8 maanden flink kuren met vanalles-en-nog-wat,

het enigste wat hij doen moet is de out off competion-controles omzeilen.

als ik hem was ging ik dan ook 8 maanden op trainingskamp in laten we zeggen

Colorado!!!!!!!!! heel anoniem,enne in Amerika kan je werkelijk alles krijgen wat goed is voor een renner,

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Marco enne train ze,

SUPERGROVER

• EZO

Inderdaad Siegie, nu is te hopen dat de ploeg eindelijk uit hun schulp kruipt, en al hun schroom van hun af kan fietsen.

• Frank

Is deze SUPERGROVER dezelfde die de discussie omtrent nederlands dopinggebruik in de kiem wilde smoren?

Die vond dat iedereen die over een positief bevonden renner een andere mening dan onschuldig had vond dat de frustratie ervan af druipt??