Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boonen leider in Catalonie

• Tom

us postal wint ploegentijdrit. boonen leider voor hincapie en heras

• Siegfried

en wat gezegd van het Alessio team ???

Ze moeten al heel wat tijd inhalen als ze nog een top 10 willen rijden.

• maarten

Je kan het volgen op Eurosport:

Waar De Neel De volgende favoriet naar voor schoof Joseba Beloki :)

Vind ik altijd grappig als hij weer eens iemand ziet die niet mee doet.

Heeft er nog iemand een deelnemerslijst voor hem??

• FRST

Het is opvallend dat de Once -ploeg met een complete reserve ploeg rijdt.

Alle Once-renners die aan de Tour deelnemen rijden voor die tijd geen wedstrijden meer (Galdeano, Beloki, Jaksche, Azevedo, Serrano, Nozal etc).

Ook Kelme rijdt met een complete B-ploeg.

• maarten

Ik zou die B-ploeg van Once toch maar in de gaten houden.

M Zarabeitia won niet voor niets de Bizikleta Vasca.

En de hou zeker Mikel Pradera in het oog. Was in de bizikleta nog 3de in de klim tijdrit. De tijdrit zou hier ook wel eens beslissend kunnen zijn daar de koninginnenrit misschien wegvalt omwille van de massale staking die voor die dag in Spanje is voorzien.

• FRST

De koninginnerit is de 4e etappe met 3 cols van de 1e categorie en aankomst bergop.

Vandaag, als de etappe doorgaat, is er maar 1 col van de 1e categorie op 30 km van de aankomst.

• maarten

Vandaag geen problemen hoor. Zoals ik reeds zij er is de dag van de koninginnenrit donderdag dus een staking in Spanje. Misschien gaat de rit niet door omwille van de solidariteit van het peleton met de stakers. De Spanse televisie heeft alvast aangekondigd donderdag niet voor beelden te zorgen.

• Siegfried

Rumsas morgen ?

• maarten

Siegfried, voor morgen:

Zou ik mijn geld zetten op Heras,Zarrabeitia(de bevestiging of net iets minder want zijn grote vis is binnen),Pradera en Rumsas

Rumsas als favoriet voor de dagzege maar de leiderstrui zie ik naar een van de once's of onze spaanse postbode gaan

Met als extra mannen die vooraan in het klassement gaan komen Horillo en Canada van Mapei

• Bas-Jan

't zou es tijd worden…

na een paar goede tijdritten in de tour van 2000 (o.a. een 5e plek in de proloog) had ik meer van 'm verwacht